Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben eens gekoppeld aan iemand die nergens buiten durfde te galopperen...had je eindelijk een prachtgebied en moest je overal stappen...grrr....!!
.
. Doen ook wat oudere mee van een jaar of 14 bij de bixie B, dus ook voor de oudere is het leuk
Aan de hand ging hij vooruit eitje, achteruit kwam ik bij de laatste stap van de eerste bocht steeds naast de balk. Erop ging zowel voor als achteruit (ok af en toe pasje buiten de balk) 
Het begin is er!

?
lcranch schreef:Jee, goed bezig Turdusmerula, al 3 vrijwilligersHet begin is er!
Als het goed is gaat dit weekend de website in de lucht en kan er ingeschreven worden.
De 1e sponsor prijzen zijn ook al binnen dankzij de Hano te Noordwijkerhout, TOP!!
Als het weer meewerkt wordt het een erg leuke (en waarschijnlijk erg vermoeiende) dag.
vrijwilligers kunnen mailen naar: leenplas@online.nl
Ook als ze alleen de ochtend of middag kunnen, liefst de hele dag natuurlijk![]()
Leuk dat je ook meedoet Elise, van Sanne gehoord zeker?
Als je een keer wilt oefenen kom je maar naar ons stalletje toe.
Heb de laaghangende takken, slalom, touwhek, rechts opstappen, smalle doorgang, achterwaarts, een heg en labyrinth met longeertouwen, hi hi. vast nog meer, maar dat weet ik nu even niet.
Kan Sanne mooi met Cody oefenen
Misschien gaat Tessa wel meedoen met de bixie op Beggar.
Moeten we eerst even oefenen waar de letters zitten![]()
Moet je als begeleider ook in een apepak(witte rijbroek)??
. Kom wel een keer langs
vraag het wel even aan Sanne.
. Begeleider hoeft niet in het wit hoor
WendyBZ schreef:prikpalen + pvc buis + latjes + schroeven + tierips = laaghangende takken
Ik had gister op stal ineens bedacht dat ik ging oefenen en moest het doen met wat ik vond. Ach dnek dat ze het meest etoch zel zo doet, ze is niet zo moeilijk. Zal wel grote zak snoep meenemen