Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

GAM schreef:gefeliciteerd Kim jullie hebben het echt goed gedaan.
mijn paardje had het er ook zwaar mee. vooral berg af vond ze moeilijk en dat koste veel energie.
Ik ben zo ontzettend trots op die dikke van mij dat ze toch maar weer laat zien dat ze karakter heeft!!

mijn paardje had het er ook zwaar mee. vooral berg af vond ze moeilijk en dat koste veel energie.
Ik ben zo ontzettend trots op die dikke van mij dat ze toch maar weer laat zien dat ze karakter heeft!!
Zei nog dat ik je paard zo gaaf vond 
De bodem viel mij ook erg tegen, het mulle zand en ook die steile hellingen en afdalingen.. Dat hebben we totaal niet waar ik train! Was dus echt wennen, maar ze heeft zich er super doorheen geslagen. Hopelijk heeft ze nu niet al te veel spierpijn, ik wel namelijk haha
:GAM schreef:gefeliciteerd Kim jullie hebben het echt goed gedaan.

MyrtheJ schreef:Fijn joyce! je hebt een knap paard
[/quote]
) , anders was mijn gem snelheid wat hoger geweest haha
GAM schreef:MyrtheJ schreef:Fijn joyce! je hebt een knap paard
thanks![]()
Ik ben ook zo trots op der vandaag ook lekker fris op de wei.
ze word goed in beweging gehouden door mijn andere paard, arm ding, haha.
Jou welshje vind ik ook helemaal top. Ben groot fan van welsh jammer dat ze zo klein zijn.
Misschien dat ik je nog eens tegen kom in de duinen.
maar goed, dit gaat nog prima... ziet er alleen niet meer zo mooi uit. kim345 schreef:Goed zeg!
Ik ben 31 geworden
Ben ook wel blij daarme
Eerste stuk wel 12.67 km p/u gereden!
Zo snel hebben we nog nooit gereden...
En tweede stuk stapten we veel meer en de tijd genomen op groompunt.
Dus 8 km p/u maar gemiddeld tocvh nog 10.281!