De Gulp is niet droog, maar het water staat natuurlijk wel lager nu het zo droog is.

De bodem van de Gulp bestaat inderdaad voornamelijk uit keien, maar dat zijn maar enkele tientallen meters. Maar met deze droogte is de ondergrond wel hard en merk je wat meer van de stenen (als de bodem zachter is zakken de stenen wat meer weg als de paarden erop stappen).
Zooltjes of niet vind ik altijd moeilijk te beantwoorden; ik ken jullie paarden niet en weet niet wat jullie verstaan onder "geen gevoelige voeten". Wij hebben 1 paard wat echt op zolen moet voor, 3 staan op kunststof (dikker dan ijzers) en hebben echt geen zolen nodig, maar ze trainen natuurlijk ook op de stenen.
Als je thuis nergens stenige ondergrond hebt zou ik voor de zekerheid misschien voor wel zooltjes nemen. Niet zozeer voor de schokdemping (de werking van gewone zooltjes is wat dat betreft te verwaarlozen), maar meer om de zolen te beschermen tegen uitstekende stenen. Kwaad kan het niet (alleen voor je portemonnee

), en als je eenmaal een keer bij ons gereden hebt kun je je daarna misschien beter een beeld vormen voor een volgende keer.
marsyl schreef:Wanneer komen de startlijsten eigenlijk online?
Na de sluiting van de inschrijving komen de startlijsten op de site.