Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb 2 Dravers: Rex (28), waarmee ik sinds 2003 endurance start (langste afstand 75 km, in totaal 1294 wedstrijdkilometers, nog nooit afgekeurd!) en Starbucks Diamond (7) die nu een paar keer Klasse I in de benen heeft (hij is gefokt als gangenpaard en laat ingereden, we doen het heel rustig aan!
).
Rex heeft al jaren een sweet iron western D-trensje, Bucks heeft een leren bitje. 

Hij loopt nog steeds wedstrijden, dit jaar een aantal klasse 1 als begeleider van Bucks, en als Bucks startgerechtigd is hopelijk ook nog enkele korte klasse 2. Hij is nog steeds superfit, kent het klappen van de zweep, en loopt een klasse 1 echt op zijn slofjes uit met altijd mooie waardes.
voor mijn gevoel (op mijn paarden) drukte hij me meer naar voren met mijn bovenlijf en mijn benen meer naar achter, zat niet meer in balans. naar mate ik er meer op ging rijden werd het wel wat beter, maar was toch wel erg blij dat ik weer op mijn eigen zadel zat.
hij doet het hier echt super mee maar als we echt wat verder komen wil ik wat anders..ben me al wat aan het oriënteren hier en daar. Beer is nu 1.54 en begint nu wat uit te zwaren.
mijn Euroriding is op mijn lijf afgesteld en zit gegoten.

Griebels (a) Karrimh schreef:daffie1986 schreef:
Nee, ik ook. Ik heb fluo oranje en kobalt blauw.
en waar is jouw foto dan? en de rest van de info