endurance holten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 10:50

Dat weet ik dus niet, we krijgen het boekje van het weekend wel denk ik. Succes op de keuring!

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:12

leuk leuk, 15 mensen op de 81. Uck en ik hebben ons ook ingeschreven. Eerst vor de 108 maar dat heb ik pas omgezet naar de 81 km. Ik hoop wel dat de voorkeuring de avond van te voren is. Dat is namelijk veel ontspannender heb ik gemerkt. In ermelo was het ook de avond ervoor. wittelte 's ochtends. fijn om te lezen dat alle vetgates op het terrein zijn. Geeft ook weer rust en makkelijk voor de grooms. Heb er nu al heel veel zin in.

brig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:49

De voorkeuring s'avons is prima maar we zullen pas rond 9 uur daar aankomen.

Arabendu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 13:03

Wordt er per afstand gestart of per klasse?

Na het fileleed op weg naar Wittelte ben ik van plan om vrijdag ruim voor het spitsuur al op bestemming te zijn met tent en paddock.
Wellicht ben ik een aantal van jullie al tegengekomen, maar ik ben zo kippig Cool , dat op meer dan 2 meter afstand ik niemand herken Nerd .

Gelukkig ben ik niet kleurenblind, dus rood, wit en geel kan ik nog wel onderscheiden

Trouwens wel een zwarte emmer met in grote witte letters RET gespot in Wittelte (ik was richting keuring dus geen irl contact gemaakt), dus zulke dingen zouden wel een grote hulp zijn Party!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 13:10

Arabendu schreef:
Trouwens wel een zwarte emmer met in grote witte letters RET gespot in Wittelte...

Die emmer hebben we al twee keer per ongeluk op een vetgate of P/A achtergelaten. Best grappig wanneer er dan later onderweg iemand naar je roept dat je je geen zorgen hoeft te maken om je emmer aangezien hij/zij die voor je heeft meegenomen. Het boemerang-effect, komt altijd terug. Denk dat ik voor Holten mijn hooibak en zadelbokje ook maar van 'RET' ga voorzien. Haha!

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 13:24

Er is trouwens enige hoop voor mij - ik heb vandaag van de HvU een zeer mooi rooster gekregen dat mij de komende periode op woensdag en vrijdag vrij laat. M'n ouders zouden vanavond overleggen of ik eventueel toch kan starten in Holten.
Moet ik dan nog groom+auto zien te regelen, misschien lukt dat nog. Trouwens Rowan nog even aankijken om te zien of het dan 27 of 37 km word. Ik vond 'm wat flauwtjes gisteren, energie zat maar toch niet helemaal m'n ventje. Hij heeft vrij tot en met zondag, zal 'ie daarna wel weer lekker zijn... Nou ja, een positief bericht voor mij. Als ik kom, zal ik kijken of ik iets herkenbaars op de trailer kan toveren.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 13:50

Karin"]
[quote="Arabendu schreef:
Trouwens wel een zwarte emmer met in grote witte letters RET gespot in Wittelte...

Die emmer hebben we al twee keer per ongeluk op een vetgate of P/A achtergelaten. Haha!
[/quote]

oa in Austerlitz Knipoog

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 14:09

Ik heb er echt zin in, maaer ik zal ook weer blij zijn als het 7 !! September is....(bangeschijter ben ik hè!)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:20

Och, je bent niet de enige zenuwpees hoor!
Ik loop nu ook al af en toe met aanvallen rond. Denk ik aan Holten (en dan vooral de keuringen) gieren de zenuwen al weer rond....

Gelukkig maar dat ze nooit overslaan op Don (ehum... Knipoog )

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:41

Hier zit nog zo'n zenuwpees. Nee, dan is Salty nog veel rustiger Knipoog Maar kijk nu eerst uit naar de training met Karin en Retje en naar het boekje van Holten!!!
Heb vandaag 5x de brievenbus gecheckt, maar helaas

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:43

mazzeltje schreef:
Ik heb er echt zin in, maaer ik zal ook weer blij zijn als het 7 !! September is....(bangeschijter ben ik hè!)

sas, gewoon lekker gaan rijden. in ermelo dacht ik gewoon in de trajecten. en we hadden er toen een goede klasse twee opzitten. het derde rondje was toen nog maar 12 km. en toen waren de 80 km goed volbracht. het is voorbij voordat je het weet. enne, ik sluit me indien tempo Uck goed ligt bij jullie aan met lekkere koekjes, dus als je voorkeur hebt je kunt de koop nu nog beinvloeden.

Groet

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 04:55

uhhh, bitterkoekjes????

Waar ik me zorgen over maak is vooral Latoy's eet en drink gedrag, want als ze dat net zo slecht blijft doen als in de klasse 2, wordt het niks! Maar ja, dan weten we dat ook weer, maar ik ben in mijn achterhoofd toch bang dat ik mijn paard wat "aandoe" met mijn enduranceverslaving"
Op zich staat ze tegenwoordig heel rustig in een paddockje hoor (dat is wel eens anders geweest, hè Annalynn, weet je nog vorig jaar in Onstwedde?), maar ja ze eet en drinkt gewoon beroerd op vreemd terrein, dus ik had haar het liefst snachts in een stal op het wedstrijdterrein gehad en dan sochtends weer in haar paddock, zonder dat ze dan ook nog es in de trailer moet (ik heb nl. voor de zekerheid wel een stal hoor, bij Karin en REt op stal, maar dat is toch weer 10 km verderop!) In een stal heb ik het idee dat ze toch wat beter eet en drinkt, dan heeft ze nl. minder om te bekijken en zich mee te bemoeien...

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 07:19

AARRCHHH ik heb me over laten halen door Ingrid om toch 37km te starten, waaahhhh helup waar begin ik aan........ t was een erg lichte rit en de 37km route was veel mooier....... zucht okeeej dan (na overleg met grooms)..........
Iemand enig idee op hoeveel km de PA zit van de 37km?
Viv

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 08:02

mazzeltje schreef:
Waar ik me zorgen over maak is vooral Latoy's eet en drink gedrag, want als ze dat net zo slecht blijft doen als in de klasse 2, wordt het niks! Maar ja, dan weten we dat ook weer, maar ik ben in mijn achterhoofd toch bang dat ik mijn paard wat "aandoe" met mijn enduranceverslaving"

Het is of ik mezelf hoor praten. Daarom durf ik ook nog geen klasse 3 aan met Ret, bang dat ik hem overhoop rijd. Hoop toch echt dat hij beter gaat eten en drinken op wedstrijden, het enige wat daarbij helpt is oefenen, oefenen en nog eens oefenen...

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 08:15

Ik heb een goede tip gekregen van Guinni, die voeren de paarde paard-fit in de vet gate, ik ben bij mijn vee arts geweest en die vertelde dat ik het er gewoon in kan spuiten met een speciale halve liter spuit, is eigenlijk voor kalfjes zo'n spuit!
hij kent mijn paard heel goed en hij zei ook, dat eigenweize portret van jou moet je soms een beetje tegen zichzelf beschermen, dus als ze niet wil eten dan spuit je het maar in haar mond, wat heb je er aan om haar zie te laten worden als je dat zo kunt voorkomen, je kan er ook dunne slobber mee voeren. Nou, ik heb de paard-fit meegenomen en ga het maar proberen...
Latoy is gelukkig wel heeeel erg makkelijk met dingen in haar mond spuiten, wormenkuren en allerlei andere rotzooi, hup zo weg, dus ik denk niet dat dat erg veel stress voor haar op zal leveren. We zullen zien!

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 08:16

lekker al die typfouten...

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 08:29

Westernfreak schreef:
Hier zit nog zo'n zenuwpees. Nee, dan is Salty nog veel rustiger Knipoog Maar kijk nu eerst uit naar de training met Karin en Retje en naar het boekje van Holten!!!
Heb vandaag 5x de brievenbus gecheckt, maar helaas

Ik denk dat het boekje er op z'n vroegst maandag is. Ik ga nu even helpen met het invoeren van de adressen op de computer en dan moeten de goede kaarten nog in de goede boekjes, dat schijnt ook aardig wat werk te zijn.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 08:46

Sas, waar haal je Paard-Fit? Het lijkt mij ook wel wat. Heb je daar zo'n spuit van het formaat wormspuit voor nodig? En waar haal je die dan, bij de veearts?

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 08:50

Boekje, boekje, boekje...... schiet nou ohop...... hier nog zo'n zenuwpees.... zucht...... 37.........37....... wat doe ik mezelf aan....... pas op stresskip in de bocht.......

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 09:09

37 km met tjo? zo zo, mevrouw gaat ook km maken. leuk hoor. doe je wel voorzichtig ondaks dat het maar 37 km zijn...... ik vond de eerste keer 35 (bavel tig jaar geleden) zo ver.... maar je verlegd steeds je grens, grappig om te zien dat jij het nu ook al doet. straks ook nog je oranje podium en dan ben je een echte endurancecombi, zal kwijlen zijn als men die spijker van je langs ziet komen!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 09:42

gerritje schreef:
37 km met tjo? zo zo, mevrouw gaat ook km maken. leuk hoor. doe je wel voorzichtig ondaks dat het maar 37 km zijn...... ik vond de eerste keer 35 (bavel tig jaar geleden) zo ver.... maar je verlegd steeds je grens, grappig om te zien dat jij het nu ook al doet. straks ook nog je oranje podium en dan ben je een echte endurancecombi, zal kwijlen zijn als men die spijker van je langs ziet komen!

Don't worry zal die 13km/h toch niet halen doe lekker opt gemakje .
Hoop dat ik een lekker rijmaatje heb daar want Tjo loopt echt bagger in dr uppie (vriendjes vriendjes waar zijn jullie, laten we even wachten dan kunnen ze ons inhalen).
Tsja grens verleggen zul je wel moeten wil je ooit kl 2 gaan rijden. Maarja als ik nu 37 rij is Wanroy nietmeer zo'n verassing qua afstand dus dat is denk ik wel een wijze beslissing Verward .
Ja mn oranje podiumpje, kan echt niet wachten... italie is maandag weer aan het werk dus dan zou hij richting nl komen...... ben heeeelll benieuwd.... Lovers
Hihihii spijker, ook leuke bijnaam, past wat beter bij dr dan spekkie, hihihi
Jammer dat ze in de PK geen kleurenfoto's Cheese! hebben (mochten we er ooit inkomen)...... grijnzzzz......
Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 09:52

Vippie, ook in Wanroy straks? Leuk hoor, wij doen ook mee!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 10:02

Lielle schreef:
Vippie, ook in Wanroy straks? Leuk hoor, wij doen ook mee!

Tuurlijk de hitte is voorbij dus wij gaan er weer voor na een zomertje dressuuren en springen.......
Maar eerst Holten, Leersum en Katwijk....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 10:05

Het is voor Pablo en mij de afsluiting van een sgw seizoen Haha!

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 12:44

Karin, ik haal de paard-fit gewoon bij de veearts, maar er staat in de Her&Der ook een advertentie van iemand die het verkoopt voor als je veearts het niet heeft!
Die spuit is groter als een wormenspuit en ik heb er ook nog geen een, er schijnt hier in De Meern zo'n winkel te zitten die ze verkoopt, ik ga er zo eens kijken, zal ik er voor jou ook 1 meenemen??? Dan kan ik hem zaterdag voor je meenemen, waarom eten en drinken die viervoeters van ons niet gewoon hè! Vingers aflikken