Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, dat op meer dan 2 meter afstand ik niemand herken
.
Arabendu schreef:Trouwens wel een zwarte emmer met in grote witte letters RET gespot in Wittelte...

mazzeltje schreef:Ik heb er echt zin in, maaer ik zal ook weer blij zijn als het 7 !! September is....(bangeschijter ben ik hè!)
mazzeltje schreef:Waar ik me zorgen over maak is vooral Latoy's eet en drink gedrag, want als ze dat net zo slecht blijft doen als in de klasse 2, wordt het niks! Maar ja, dan weten we dat ook weer, maar ik ben in mijn achterhoofd toch bang dat ik mijn paard wat "aandoe" met mijn enduranceverslaving"
Westernfreak schreef:Hier zit nog zo'n zenuwpees. Nee, dan is Salty nog veel rustigerMaar kijk nu eerst uit naar de training met Karin en Retje en naar het boekje van Holten!!!
Heb vandaag 5x de brievenbus gecheckt, maar helaas

gerritje schreef:37 km met tjo? zo zo, mevrouw gaat ook km maken. leuk hoor. doe je wel voorzichtig ondaks dat het maar 37 km zijn...... ik vond de eerste keer 35 (bavel tig jaar geleden) zo ver.... maar je verlegd steeds je grens, grappig om te zien dat jij het nu ook al doet. straks ook nog je oranje podium en dan ben je een echte endurancecombi, zal kwijlen zijn als men die spijker van je langs ziet komen!
.
.
hebben (mochten we er ooit inkomen)...... grijnzzzz......