meestal een week van te voren, dus waarschijnlijk nog even geduld.. ik zag wel dat het boekje er al is... (daarin staat in het tijdschema dat de start van klasse II om 8:30 is en verderop staat vanaf 9:00, dus ben benieuwd wat het word)
ik zat me van de week te bedenken, dat mijn paard eigelijk nog nooit op het strand en bij zee is geweest leuke uitdaging ! als je een paard heel hard bij de zee ziet wegrennen met een groen hoofdstel ben ik het
Wij gaan ook! Eerste rit op het strand! Wel al meerdere malen andere klasse 1 gereden maar nog niet op het strand. Neem een vriendin mee die kennismakingsklasse doet... Heeft nog nooit een endurance gereden en met haar paard allemaal erg spannend! Heb er zelf veel zin in al heb ik wel beloofd bij haar te blijven dus hoop dat ik hem uit kan rijden!
Ja, net zoals de 30km in aanvraag programma 28km is Men later besloten om toch met vaste starttijden te gaan werken Amber, dacht dat meer Fjorden mee zouden doen. Maar blijkbaar zijn we de enige.
Charily er is geen verplichte voorbespreking, op het moment dat je je inschrijft is er iemand aanwezig die de route kan laten zien, op een grote kaart en je vragen kan beantwoorden.