Onassa schreef:Ik zou om 11.45 starten , nummer 32.
Misschien toch voor spek en bonen mee rijden als ik beter mag zijn rond die tijd....dan maar niet voor de tijd, maar voor de gezelligheid en kan altijd stoppen als het niet meer lukt.
Kan dat dan, als je jezelf al hebt afgemeld?
Ik denk van niet namelijk, misschien is het ook voor jezelf te veel, zeker als je je nu niet fit genoeg voelt zal dat binnen een week niet zover verbeteren dat je alweer een klasse 1 kunt rijden, je blijft zo twijfelen, je doel bijstellen kan ook de rust geven om toe te werken naar het rijden van een andere wedstrijd later in het jaar, het is niet leuk maar je kunt wellicht als vrijwilliger toch de sfeer proeven en op die manier er bij betrokken zijn, doe ik noodgedwongen ook en heeft me toch veel rust gebracht, je kunt soms gewoon te veel willen en als je lijf er niet aan toe is moet je dat accepteren en je doel bijstellen/wijzigen. ( kan best een maatje gebruiken hoor, ik moet denk ik hekken open gaan houden of als controle post fungeren en alleen is maar alleen)
endurancevirus
Op dit moment een probleempje aan zijn knie, maar hier zijn we mee bezig met een ostheopaat. Dan heeeeeel veeel trainen en dan wie weet....