Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hilli schreef:Jij start om 12:30, je hebt startnummer 111.
Hoe je de route kan bekijken weet ik niet, ws. moet je eerst zorgen dat programma's als Acrobat Reader op je PC draaien.
Yeeh het seizoen is weer begonnen en éindelijk kunnen we zelf weer meerijden
Napie schreef:Zo p[ony's scheren, inspannen en laatste training rijden. Kar meteen thuis zetten zodat we die weer uit de modder kunnen trekken.
Hebben jullie dat nou ook: ik denk altijd dat me pony's spontaan kreupel zijn (en dat zijn nooit) in de week voor de wedstrijd. Steeds bij het longeren denk ik dat ze onregelmatig zijn terwijl dat niet zo is. En mijn kar gaat altijd stuk. Maar de lekke band hebben we vorige week al gehad
Zie spontaan spoken en bij elke pas verwacht ik dat hij op drie benen verder gaat.
En dat terwijl hij een maand geleden gewoon weer helemaal gezond is verklaard.
Vippie schreef:Zo rijtijd-schema ligt uitgeprint klaar, kaarten uitgeprint klaar, flessen straks nog maar eens omspoelen voor meneer straks naar bloemetjes ruikt.
Emmers bij elkaar gaan zoeken, lijstje maken vanmiddag wat er allemaal mee moet. Druk druk drukYeeh het seizoen is weer begonnen en éindelijk kunnen we zelf weer meerijden
Djilna schreef:Donna ik had op zich in de lange klasse II ook wel gewoon een massastart verwacht. Is toch niet een hele grote groep. Maar we maken er gewoon iets leuks van