Nu is het hier niet lekker in ieder geval, ben blij dat het dit weekend niet is. Op het land (in Soest) stond ik alleen maar te kijken naar mijn veulens en ik stikte de moord al. Gewoon geen lucht om je heen om in te ademen lijkt het.
Ach zolang het maar niet onweert, want dan durf ik echt niet.
olga
Geplaatst: 29-06-09 11:29
Komen er eigenlijk starttijden op de website te staan, of moet je op de dag zelf een tijd aanvragen?
bella24
Geplaatst: 29-06-09 11:36
Een week voor de wedstrijd komt de startlijst op deronline.nl te staan met daarop de starttijden. Je mag je voorkeur vroeg/laat van te voren doorgeven via de e-mail, dan houden we daar rekening mee. Overigens is het voor de organisatie prettig als je dit meteen op je inschrijfformulier doet (liefst ook samen rijden etc.). In de laatste 14 dagen liefst geen voorkeuren meer doorgeven, het kost ons dan heel veel tijd om de lijsten weer aan te passen en we hebben dan al voorlopige versies naar de KNHS moeten sturen etc.
olga
Geplaatst: 29-06-09 11:45
Dat is wel een heel snel antwoord . Het maakt mij niet uit hoe laat ik start, ik zie het wel.
Maar kan me voorstellen dat je vlak voor de wedstrijd niet meer op veranderingen zit te wachten!
Ik zal iemand groomen in klasse 2! Zijn er nog meer mensen die meedoen in klasse 2?
PBA_
Geplaatst: 13-07-09 12:25
helaas heeft splash een rare beweging gemaakt en loopt niet meer 100% dus of ze dat gaat halen is de vraag. Afgezegd met haar dus in klasse 2. Aangezien ik net te laat was met afmelden en ook toch nog graag deze mooie rit wilde rijden is de vraag of iemand zijn of haar paard wil uitlenen om klasse 1 er mee te rijden. misschien heb je 2 paarden en wil je dat de ander ook mee gaat. Had een paard aangeboden gekregen maar die heeft nog geen startkaart dus dat gaat hem niet worden. Ik weet het is een brutale vraag maar hoop dat een van jullie zo lief is. Wil wel als het niet lukt uiterlijk volgende week de organisatie inlichten want dan kan een ander mijn plek innemen.
groetjes pauline
noviceh
Geplaatst: 16-07-09 04:27
Wij zijn helemaal klaar voor Soest! Eerste keer wedstrijd daar, dus ik ben zeer benieuwd!
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 16-07-09 21:07
Wij kregen een mailtje dat we toch mee mogen doen! Joepie! Vindt het erg leuk, was al bang dat we voor niets getraind hadden. Dus Soest, we komen eraan!
Chev, wat jammer! Ik kom juist dit jaar kijken en dan start jij niet... Je zal er heus je redenen voor hebben, maar ik vind het wel jammer. Kom je nog wel even kijken?
Ja heel jammer.....maar mijn hart trekt dat even niet, nav vorig jaar heb ik een 'nu even niet' gekregen van dokkie. Ooit wil ik wel een wat koelere periode van het jaar ergens starten. Misschien zie ik je nog wel even daar, weet nog niet of ik ga kijken. Laat ik je nog wel even weten jet
Jet
Geplaatst: 17-07-09 06:16
Chev, heel verstandig om dan toch niet te starten. Wie weet zien we elkaar toch nog.
Leoni_
Geplaatst: 18-07-09 14:05
Ik doe volgende week ook mee!
Programma boekje ook al door gekeken maar kan de starttijden niet vinden van klasse 1. Of ben ik nu zo blond dat ik er dom weg over heen kijk?
Ineke2
Geplaatst: 18-07-09 14:25
Starttijden kun je terugvinden op de site zodra deze bekend zijn. Heb ook nog niet terug gevonden. Ben zelf wel benieuwd in welke klasse 2 groep ik zit M.a.w. of ik extra vroeg op moet staan of 3 kwartier extra slaap heb
Tip voor iedereen die de startlocatie niet kent; start, secretariaat en voorkeuring liggen vlak bij elkaar maar het parkeerterrein is een stukje lopen. Hou daar rekening mee met je tijdsplanning 's ochtends en doe bijvoorbeeld secretariaat en voorkeuring tijdens dezelfde wandeling. Scheelt weer tijd