iana schreef:Ja en of we zo zijn, met paarden kopen gaat dat ook zo
*knikt instemmend*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sin schreef:iana schreef:Ja en of we zo zijn, met paarden kopen gaat dat ook zo
*knikt instemmend*
)
Zoezi schreef:spatter schreef:mijn smid heeft een veel lekkerder kontje![]()
trouwens ook een mooie aanhanger voor zijn spullen
Ah nee, neem dan de paardentandarts Bart.........als we het toch over 'buitenstaanders' met een lekker kontje hebben![]()
Maar ja, daar mag ik niet aankomen![]()
Ach, het topic krijgt zo wel meerwaarde

spatter schreef:sin hoe is het eigenlijk met je trailer en die remmen afgelopen?
spatter schreef:nee, de mijne ziet er anders uit, saai valt wel mee hoor als het de lekkerste billen zijn die er zijn![]()
sin hoe is het eigenlijk met je trailer en die remmen afgelopen?

sowieso de kabels laten vervangen bij een Hotra-dealer, ik wil namelijk geen risico's lopen.. dan laat ik ineens een nieuw raampje plaatsen boven op 't dak.
2feline schreef:Ik ben ook aan het overwegen om in Stekene te starten. Heb nog nooit endurance gereden, maar her kriebelt enorm om eraan te beginnen.
Ik zou wel de wandeling doen, en niet de initiatie (iets trager tempo, he).
Moet ik op voorhand inschrijven of kan ik die zondag gewoon komen opdagen als het mooi weer is.
Ik ben lid van LRV, moet ik een licentie hebben (ik dacht van niet voor de wandeling).
Als je de wandeling doet, is er dan ook een keuring vooraf en achteraf?
Vanaf hoe laat kan je starten? Ik zie op de site tot hoe laat je mag starten, maar ik zie niet vanaf wanneer. Kzou graag vroeg beginnen.