END Leersum 16-05

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wennie

Re: END Leersum 16-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 16:58

Ik heb mn knie gestoten tijdens het inpakken, en het doet stiekem enorm veel zeer *baal*

Morgen zou het geloof ik wel droog blijven. Hoe liggen de paden er nu bij?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 17:01

Minder stoffig dan gisteren schat ik :+

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 17:14

En dat is alleen maar goed, dan kunnen de lensjes in (zand achter je lens is ook niets...)
Lijkt me niet dat er meteen veel modder ed is (Reen is zo'n tut met plassen en modder :( )

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-09 08:30

heb een super lekkere wedstrijd gereden gister! :D Het weer was ideaal en de poownie ook. In tegenstelling tot de afgelopen 2 jaar gaf hij nu perfect aan waarneer hij even stukje stap wou en waarneer het gas er weer op kon. Alleen wel jammer dat hij de hele wedstrijd door een B op locomotie had. Dat is ons nog nooit gebeurt, toch even goed naar gaan/laten kijken.

en nu zijn we klasse 3 startgerechtigd! *\o/* (is nogsteeds met 3 punten toch? regels zijn flink verandert kwam ik gister wel achter, niet bepaald voor het beter.. )

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:46

De puppy heeft ook prima gelopen.
Ze vond het erg spannend allemaal (vooral de voorkeuring, gaat er ineens een VET aan je plukken! Mijn grote dank voor het geduld van de VET, was voor puppy ook een positieve ervaring, en dat was het doel). Ze heeft de hele rit alleen gelopen en ook het inhalen ging prima. En ze heeft voor het eerst geplast onder het zadel (en toen was ze natuurlijk het braafste paard van de hele wereld :P ).
Richtsnelheid was tussen de 8 en 9 km/h en we zijn uitgekomen op 9,1 km/h, helemaal top. Ik ben helemaal trots :D