Ik zou graag zien dat meer mensen zo zorgvuldig deze dingen uitstippelden voor hun paard. Je hebt er in de toekomst alleen maar plezier van als je nu kleine, veilige stappen zet!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik wil gewoon voorkomen dat ik bij de finish een paard heb dat helemaal uitgeput is door alle nieuwe ervaringen en dat haar eerste (nou ja, vorige jaar kinderendurance) wedstrijd geen leuke ervaring wordt.

Arnoud schreef:Onstwedde is inderdaad gestop. Mendurance neemt iemand anders over.
Voor de endurance in die regio zijn wij uiteraard een uitstekend alternatief. Tevens hebben we GEEEN zware route.
Wel hebben we een minimum aantal van 80 inschrijvingen nodig om de wedstrijd door te laten gaan.
Echwel schreef:Arnoud schreef:Onstwedde is inderdaad gestop. Mendurance neemt iemand anders over.
Voor de endurance in die regio zijn wij uiteraard een uitstekend alternatief. Tevens hebben we GEEEN zware route.
Wel hebben we een minimum aantal van 80 inschrijvingen nodig om de wedstrijd door te laten gaan.
Kan deze niet op de knhs site vinden..
Nina_rex schreef:Hij staat er toch gewoon bij hoor:
26-04-2009 Westdorp (Endurance Drentsche Loo-rit) info@utopia-equestrian-endurance.eu
SFCAP schreef:is er iemand die weet of er eind oktober weer in Mons (Ghlin) gereden wordt? Op de officiele zie ik het niet staan, maar ik dacht het wel gezien te hebben op die van vlp, maar dan staat YG er weer bij hen niet op ... ???