Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cile205 schreef:Monody schreef:Is er iemand die 12 oktober meedoet aan die van Etten Leur? Wij starten dan de impulsklasse!
Ben wel aan het overwegen om Marnix een jachtpatroon te scheren, hij zweet zich vooral met die warme dagen een ongeluk tijdens de training
Is dit niet alleen een mendurance? Anders zou ik ook wel geïnteresseerd zijn
billy3105 schreef:Hier!![]()
Ik start de klasse 1 HC met Arie, als begeleiding van een jonge ruiter
Joltsje schreef:die van mij zit echt nog kort in haar vachtje.
wat is normaal met endurance hoe ver vooraf de startlijst komt?
Joltsje schreef:wat goed sandrawierda.
ik heb eigenlijk geen tijd meer maar had t ook al een beetje bedacht. ik heb de route voor hrt dfw gezien en het is een combi van meerdere vaate ruiterroutes. ben zo bang dat ik verdwaal haha.
ik heb 1,5 week 23 km op tempo (10,5 km/u) gedaan.
Afgelopen zaterdag een marathon onder het zadel gedaan. 23 km. vooral veel gestapt en de hindernissen even gas. dus 4,5 uur bezog geweest (5,5-6 km/u). paard heeft niet gezweet en had dus nog prima over.
over 2 weken de endurance. ik was van plan woensdag nog intensief (maar eigenlijk geen tijd om naar het bos).
vrijdag longeren
zondag clinic working equitation en de rest van de week gewoon dresuren / longeren. en dan de 28e dus de endurance 27 km.
als ik nu woensdag even veel rondes in de bak doe (20x60). zou dat conditioneel genoeg wezen. ik denk t eigenlijk wel. maar begin nu overal aan te twijfelen. opk aan het gps rijden en zo (bedenk me net, dat kan ik ook even op de fiets oefenen, doe ik even 10km fietsen).
little_birdy schreef:Hebben jullie ook al dat de paarden vrij dik in de vacht zitten?
Ik ga morgen al scheren want merk dat mijn paard het toch behoorlijk warm heeft met deze temperaturen en de intensievere ritten.
little_birdy schreef:Hebben jullie ook al dat de paarden vrij dik in de vacht zitten?
Ik ga morgen al scheren want merk dat mijn paard het toch behoorlijk warm heeft met deze temperaturen en de intensievere ritten.
Monody schreef:Mijn pony (fjord x welsh) zit al enorm dik in zijn vacht. Helemaal scheren wil ik niet omdat ik niet met dekens wil gaan werken dus heb een borstpatroon geschoren. Kon hem na een week weer scheren omdat het al zo aangegroeid was..
Hilli schreef:Freyr schreef:Waarom zijn er eigenlijk geen endurance wedstrijden op de Veluwe? Je zou denken dat dat gebied er ook met uitstek geschikt voor zou zijn
Je hebt zowel organisatoren als vergunningen nodig. De eersten zijn lastig te vinden, de laatsten zijn duur.