Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Djilna schreef:IJzertekort komt hier inderdaad niet snel voor. Of het moet door een wond of wormbesmetting komen.
Fabster schreef:Hielp dat? En zo ja, welk verschil merkte je?
Ik ben benieuwd! JoycexEnya schreef:Nu wil ik aankomend seizoen endurance starten en wil eigenlijk beginnen met haar conditie weer opbouwen.........Soms kan ik daarvoor rijden en soms niet (ben een mooi weer ruiter)
daffie1986 schreef:JoycexEnya schreef:Nu wil ik aankomend seizoen endurance starten en wil eigenlijk beginnen met haar conditie weer opbouwen.........Soms kan ik daarvoor rijden en soms niet (ben een mooi weer ruiter)
Begrijp me niet verkeerd, want ik wil je niet ontmoedigen om endurance te gaan rijden. Conditie opbouwen zul je ook met slecht weer moeten doen. Wedstrijden worden niet in een binnenbak gereden en het kan dus gebeuren dat je in een stortbui rijdt of de hele 30km regen op je hoofd krijgt.

JoycexEnya schreef:En rechtrichten en logeren vind ik geen flikker aan en me pony ook niet. En buiten rijden wel.