Heerlijke ronde over het strand van Renesse gedaan! Ik had mijn ‘nieuwe’ merrie mee. Was nog niet eerder mee geweest maar ze deed het zo leuk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lideli schreef:Vanochtend meegereden met de endurance training van de organisatie van Endurance Zeeland![]()
Heerlijke ronde over het strand van Renesse gedaan! Ik had mijn ‘nieuwe’ merrie mee. Was nog niet eerder mee geweest maar ze deed het zo leukZij mag in oktober mee om daar te gaan starten
![]()
[ [url=m/L03ySI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sPtrz8.jpg]Afbeelding[/url] ]
lideli schreef:Vanochtend meegereden met de endurance training van de organisatie van Endurance Zeeland![]()
Heerlijke ronde over het strand van Renesse gedaan! Ik had mijn ‘nieuwe’ merrie mee. Was nog niet eerder mee geweest maar ze deed het zo leukZij mag in oktober mee om daar te gaan starten
![]()
S_GUN schreef:lideli schreef:Vanochtend meegereden met de endurance training van de organisatie van Endurance Zeeland![]()
![]()
Even off topic (als ik zo vrij mag zijn)
Ik wil graag richting Zeeland om de 1e keer met mijn eigen paardje op het strand te rijden.
Renesse een aanrader dan?
Zo ja, waar parkeren? En makkelijk het strand te bereiken.
Ik kom uit BE (met de grens van NL) dus eerste keer dat we die richting uit gaan.
Sorry als de vraag hier stoort! Dan negeer je me maar!
![]()
lideli schreef:Burg-Haamstede is inderdaad een fijne plek ookIn Renesse kun je parkeren bij het transferium. Dan moet je een klein stukje door het dorp om op het strand te komen.
Wij hebben gisteren 11,7km gereden. De groep is halverwege gesplitst. Wij zijn toen terug gegaan, een paar anderen hebben nog wat extra kilometers gemaakt. Voor Brynn was het haar eerste keer op het strand en voor het eerst met zo’n training mee dus ik vond dit ruim voldoende voor haar
Joltsje schreef:ooh leuk een trec clinic. waar ga je naar toe.
ik twijfel heel erg over 28-9.
we zijn de laatste tijd meer aan het crossen dan lange afstanden.
mijn oproep ook op facebook gezet en er gaat iemand 30km op tempo rijden. ook daar twijfel ik over (pff ik wou dat ik niet zo'n twijfelkont was). mijn paard is op het moment prima in conditie. maar dinadag weer crossles en wil haar niet over de toeren hebben zeg maar
Joltsje schreef:ik heb mw opgegeven voor de endurance in wateren. klasse 1 kort.
vandaag even geoefend. 23,5 km. ging prima, maar toen stonden we voor een hek die niet open ging, dus toen waren we even lost en heb io er naast gereden.
en uiteindelijk nog een blokje door de spartelvijver.gemiddeld 10,5 km per uur,ik denk dat het tempo dus nog wel ietsje hoger kan, maar dit was prima.
lideli schreef:Wij hebben afgelopen weekend meegereden met de Someren MarathonEnorm genoten in het mooie Brabantse land. In totaal 82km gereden in 3 dagen. Super mooie routes, leuke overnachtingsplaatsen, lekker eten, lieve enthousiaste mensen, al met al een top weekend
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Joltsje schreef:jaa leuk. volgens mij doen ze de echte ruiterroutes of niet? als ik het vraagprogramma zo lees is dat mijn verwachting.
maar ze hebben er wat een zootje van gemaakt. want ik was dus op de rode route, hek dicht. maar er zijn meerdere stukjes rood heb ik het idee. aan de wateren kant. nou ja.. nu dus maar google maps aangezet naar de spartelvijver en toen een stukje langs de weg en het ruiterpad weer gevonden.