scooby09 schreef:Balen van je werk Piekosjj Wat zoek je voor werk?
Ja inderdaad erg balen, er is helaas in mijn vakgebied niks te vinden in een straal van een paar honderd km

Spannend Scooby een nieuwe baan, alvast heel veel succes gewenst!
Wat leuk Monody! Gaat echt helemaal goedkomen

Wat balen Simone dat de DA eerst niet doorhad dat het een peesblessure was. Mijn ervaring is juist dat ze niet eens zo heel gek kreupel hoeven te lopen voor een peesblessure. Hoor erg goede verhalen over lazeren en andere behandelingen

Thanks voor de tips van hoefschoenen. Ik wil niet permanent hoefschoenen gaan gebruiken, vandaar dat ik het nog even te duur vind om ze voor nu bijv een maand of twee aan te schaffen. Al is het natuurlijk altijd fijn om ze achter de hand te hebben als ze bijv een ijzer kwijtraakt oid. Heb nu Floating Boots als recommandatie gekregen, die komen in speciale maten voor achterhoeven en zullen haar zeer waarschijnlijk passen, omdat ze een best lange achterhoef heeft. Ik houd mijn ogen open op facebook! Al zie ik ze niet zo heel vaak voorbij komen.
Gister hebben we een heerlijke rit van 16 km gereden, had een route uitgestippeld waar ik makkelijk m'n ronde korter of langer kon maken naar hoe ze voelde. In het begin voelde ze echt zo stijf, had echt 't idee alsof ik op een pony reed, terwijl m'n horloge toch echt 15 km/h in draf zei. :s Een galopje gepakt, en daarna begon ze echt zo fijn te lopen! We reden op goede paden en Clara genoot er duidelijk van om eindelijk weer eens langer op stap te gaan. Met elke km begon ze harder en ruimer te draven