Joltsje schreef:Bedankt. Lijkt me leuk een keer een rondje samen te doen. En dan naar kijken of t past inderdaad
Ik ken er ook wel routes die niet langs de exmoor pony‘s gaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ja, gaat de goede kant op! Ik kan al 4 minuten hardlopen
manzano schreef:Even vraagje tussendoor. Ik wil een nieuw biothane hoofdstel en borsttuig bestellen? Welke kunnen jullie aanraden en hebben jullie tips voor de keuze tussen een clickbridle of bitclips? Iets met bomen en bos en keuzestress
manzano schreef:Even vraagje tussendoor. Ik wil een nieuw biothane hoofdstel en borsttuig bestellen? Welke kunnen jullie aanraden en hebben jullie tips voor de keuze tussen een clickbridle of bitclips? Iets met bomen en bos en keuzestress
Ik heb ook de frontriem er af, maar dat is meer omdat ik een maatje arab heb gekocht en nu een draver heb met een groot hoofd, het paste wel maar het zag er gewoon niet netjes uit 

vind het gewoon mooier 
@miriam hoe was je eerste x klasse 2?
Wat is het toch heerlijk om op een fitte pony te rijden, die ondanks het warme weer en op sommige stukken toch wel zware zand gewoon met de oortjes naar voren blijft lopen als het geen moeite kost.
Het begon al met geen internet (mijn telefoon was blijkbaar erg in de war van het zo dichtbij Duitsland zijn), mijn navigatieapp (Komoot) functioneerde ook niet waardoor ik op de bordjes moest rijden. Ik en mijn paard vonden de eerste 2 km zo stenig echt niet prettig. Daarna miste ik een afslag waardoor ik ongeveer 2 km verkeerd reed, in de stress nog geprobeerd 2 andere navigatie apps aan de praat te krijgen maar niets werkte en daardoor veel tijd verspeeld. Uiteindelijk door heel vriendelijke fietsers weer op de route gewezen. Vervolgens met een mede ruiter weer 1 km verkeerd gereden omdat een bordje omgedraaid was. En vooral de eerste ronde had mijn paard moeite met de heuvels, boomwortels en het stenige pad. De tweede ronde wel heerlijk gereden en ook het tempo meer kunnen opschroeven. Uiteindelijk op 11.2 km/h uitgekomen en daar gezien de omstandigheden erg blij mee!
en gefeliciteerd met je eerste prijs!
het was echt heel warm ineens!
Vond het (wederom) een prachtige wedstrijd! Zo’n mooi gebied
alhoewel ik het duinen stukje van de Maasduinen wel wat vervloekt heb in de tweede ronde

)
maar goed, beter dat dat thuis gebeurt dan in het bos dan was ik hem misschien helemaal kwijt geweest