Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vandaag even een paar rondjes laten draven aan de longe en hij liep weer perfect...
En ik weet het zelf ook wel, maar op de p/a voelde ik me te klote, daarna eigenlijk ook nog
, ik zat daar als een zombie weg te kwijnen in die auto; ik ben het echt gewoon glad vergeten.
Stom, maarja. Ook daar denk ik de volgende keer gegarandeert aan, haha. Op zich zou ik "blij" moeten zijn dat deze dingen gebeurd zijn, want als je nooit slechte ervaringen hebt, leer je er natuurlijk ook niet van.
Dat ik een enorme pechvogel ben, wist ik ook al... (jaja, jullie denken dat ik overdrijf, maar serieus... soms...
)
Op zich ben ik ook wel blij dat zijn pols nog net boven de 60 zat na 10 minuten. Ik wil me niet voorstellen als ik nog die overige 12 km had gereden met dat steentje, arme Rus...
Hij huppelde zaterdag zowiezo wat namelijk, vanaf het begin al in snelle draf, iets van drolt ofzo (heeerlijk die ijslanders met meerdere gangen, hihi) dus ik had het misschien nieteens gemerkt. Ik ben dus op zich wel blij dat het zo is gegaan. 
). Of het met Lyngvi weer beter gaat natuurlijk, die was echt kreupel want hij was gevallen...
Hier ons verslagje..
Die vond ik zelf ook wel goed gelukt, vooral voor wanneer ik hem heb gemaakt, toen kon ik nog slechter paarden tekenen dan nu namelijk.