Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AnneOmie schreef:Ik heb ze gezienGroeten terug voor het hele NL team! Echt prachtige foto's.
Ben stiekem wel een beetje jaloers op jullie
Karin schreef:Terengganu, dat is aan de oostkant: http://www.visitmalaysia.nl/terengganu.htm
Karrimh schreef:AnneOmie schreef:Ik heb ze gezienGroeten terug voor het hele NL team! Echt prachtige foto's.
Ben stiekem wel een beetje jaloers op jullie
jaloers??? mmmm kan je wel een beetje zijn hoor.. maar niet vergeten we hebben dagen met temperaturen van bijna 40 graden en dagen met een luchtvochtigheidsgraad van 99 procent.. erg warm dus.. maar gezien alle omstandigheden doen alle Nederlandse paarden het echt super.. had niet verwacht dat het zo goed zou gaan allemaal, maarja ben ook nog maar een broekie hihi..
nog maar 4 nachtjes slapen
Moet daarom zeggen dat ik het echt respect voor jullie heb dat jullie overdag rijden daar in de hitte. Ook super dat de paarden het zo goed doen! Ooooh nog maar 4 nachtjes slapen! Echt super spannend! Nogmaals heel veel succes!!
Karrimh schreef:... en dagen met een luchtvochtigheidsgraad van 99 procent..

pimmela schreef:waar ergens in maleisie wordt het wk gehouden?
ik vertrek morgen namelijk voor vakantie naar maleisie, ik ga de weskant bezoeken.
Karrimh schreef:pimmela schreef:waar ergens in maleisie wordt het wk gehouden?
ik vertrek morgen namelijk voor vakantie naar maleisie, ik ga de weskant bezoeken.
zou super leuk zijn als je komt kijken, het is net buiten Teragganu. ze noemen het hier de TIEP in de endurance park, maar je kan het niet missen. vanaf 15km staat het al met mega grote borden aangegeven en er zijn zoveel vlaggen/borden/lampen enz enz
alle 5 Nederlandse paarden zijn door de voorkeuring, ben daar best trots op![]()
en ik zit in het Nederlandse team

Karin schreef:Meer info over de teamsamenstelling staat op EF maar daar kan ik hier op mijn werk niet op.

Karin schreef:Wat overigens niet wil zeggen dat de 'nummer 5' geen kans heeft om te finishen.
Karin schreef:Teamsamenstelling wordt gemaakt mede op basis van de resultaten van de voorkeuring, het is niet voor niets dat de bondscoach na de voorkeuring nog een uur heeft om het definitieve team vast te stellen. Niet alleen ervaring telt dus voor een teamplaats, ook de algemene indruk van de paarden en daaruit voortvloeiend de vraag 'wie heeft de meeste kans om op dat moment onder die omstandigheden uit te rijden'. Wat overigens niet wil zeggen dat de 'nummer 5' géén kans heeft.
toch?