Wanroij

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Re: Wanroij

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 22:35

Lenneke_ schreef:
18 is de endurance, 19 is de recreatierit.

Wij moeten nog even nadenken en kijken of er genoeg animo is, maar waarschijnlijk doen wij mee op de zondag. Lekker dichtbij Wanroy!
Toevallig mensen die hun paard op Hippisch Centrum De Sprong plaatsen?

Feminsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 07:09

fannetje schreef:
fenininski, Wanroij is toch 18-10? Dit staat iig op de kalender

zoals ook al meer is gezegd, 19-10 recreatie rit...excuus voor de verwarring....

@lenneke:is dat van vrijdag op zaterdag zeker? of zaterdag op zondag? voor zaterdag op zondag heb ik evt interesse. pb me dan even...

we hebben hoogstwaarschijnlijk vervoer, in ieder geval een goedkopere huurauto in geval dat gevonden.... dus gaan ons ook echt opgeven nu!!! Haha! ...

zippora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 10:24

Is de kennismakingsrit hetzelfde als de recreatierit? Of is de kennismaking wel gewoon op de 18e?

Ik ben nog aan het overwegen of ik Katwijk zal doen of Wanroij voor onze eerste echte kennismaking met Endurance.
Het ene is "bekend" (strand en duinen hebben we hier ook) het andere is een paar weken later en misschien dat het net wat beter is om 'm nog wat meer voorbereidingstijd te geven.
Maar 't is wel handig om te weten welke dag de kennismakingsrit van Wanroij nou is.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 10:27

Kennismakingsklasse is op zaterdag

zippora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 12:50

Dankjewel!

_Yvonne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 17:23

Ik heb me ook opgegeven, is voor mij en mijn paard de allereerste keer, we doen mee met de kennismakingsrit. Rij samen met een meisje hier uit de buurt en haar pony, zij heeft vorig jaar al meegedaan met haar moeder, nu heb ik aangeboden om met haar mee te rijden, ze is minderjarig en moet dus een begeleider bij haar hebben. Dus ik ben benieuwd wat het gaat worden, heb helemaal geen ervaringen met endurance maar ben me hier op bokt en op internet aan het verdiepen

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:04

kan je vertellen, dat het erg verslavend werkt. Heb nu 1 x kenningsmaking en 1 x klasse 1 gereden en wil meer!! Maar wachten duurt zo lang.... nog heel veel daagjes wachten (56)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:27

Ik rij ook het liefst elke week een wedstrijd. Maar dan zou ik mijn arme paardenbeest maar niet aan doen Ach gut

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:21

nee idd, dat is voor het paardebeest niet grappig, en ik had op de zuid-veluwerit gerekend, maarja te laat. Dus ga ik dan maar helpen. maar heb al echt weer zin in Wanroij

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 13:28

En mijn familie ook niet haha. Ben altijd veel tijd kwijt met voorbereiden, inpakken, dag zelf de hele dag weg, daarna weer uitpakken en schoonmaken...daar moet ik thuis niet te vaak mee aan komen Bloos

_Yvonne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 17:24

Haha verslavend, nou daar zal ik dan achterkomen in Wanroy. Normaal rijd ik SGW, maar vanwege een peesblessure die mn paard gekregen heeft gaan we dat maar niet meer doen. Hij is nu een paar maanden hersteld van zijn blessure, dus gaan nu trainen voor de endurance.
Hoe trainen jullie? En hoe zit het eigenlijk met de grooms die op de tussenstops kunnen zijn? Krijgen die ook een routebeschrijving mee zodat ze de weg kunnen vinden en weer bij ons uit kunnen komen?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 17:51

Ik start ook in Wanroij... Wel klasse 1, want ik wil Liek niet in zo'n snel tempo weer terug op ruim 80km zetten...
Volgend jaar weer ons eigen nivo, en nu lekker voor de leuk, en als trainingsritje een klasse 1.
Samen met iemand die de kennismakingsklasse rijdt, dus moet goed opletten dat we niet boven die 12km/h uitkomen Nagelbijten / Gniffelen

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:13

@ chrisje_lanc: Grooms kunne vaak wel een kaart meekrijgen, mits die voldoende aanwezig zijn bij de organisatie, anders gewoon even downloaden.
Ik train min. 1 x per week zo'n 10-15km, de ene keer rustig, de andere keer op tempo en soms een lange rit. Gatt tot nu tope goed.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 15:36

Ik ga definitief niet naar Wanroij. Heb me al ingeschreven voor Holzerode.

Hopelijk wil iemand nog ons huisje huren, anders gaan we zelf nog lekker een weekendje in het huisje zitten. Ook leuk.

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 19:00

Ik ga ook meedoen aan de klasse 1, heb er zin in!
Gelukkig woon ik er maar 20 minuutjes rijden vandaan, dus kan zelfs uitslapen, als ze niet te vroeg beginnen.

Vind het altijd een leuke wedstrijd, ik heb vorig jaar de turtle prijs gewonnen, omdat ik de allerlangzaamste deelnemer was van klasse 1, haha!

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 22:14

Ik doe mee met de recreatierit de 19e. Lachen Heb er wel echt zin in!

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 09:38

Ik doe waarschijnlijk mee in de klasse I, heb me nog niet opgegeven. Anders ga ik groomen denk ik.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 21:25

Ik overweeg om misschien de Peelrand mee te rijden. Is wel een eind weg voor ons!
Voorzie een beetje een probleem qua vacht.. Pony is nu al aan het verharen en staat ook dag en nacht op het land. Hoogstwaarschijnlijk half oktober dus in het bezit van een mooi wintervachtje. Hoe doen jullie dit? Ik wilde haar namelijk eigenlijk zonder deken houden deze winter.

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 08:22

Ik overweeg ook om me op te geven voor de recreatierit.., Mijn paard en ik zijn allebei onervaren in de endurance maar het lijkt me helemaal geweldig! Haha! Is het een geschikte rit om als kennismaking af te leggen?

Ow, iemand enig idee wanneer de inschrijving sluit? Clown

TrotterQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 14:40

ik ga me ook inschrijven voor Wanroij.
het word mijn allereerste rit in de endurance.

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 07:09

sinESappel schreef:
Ik overweeg om misschien de Peelrand mee te rijden. Is wel een eind weg voor ons!
Voorzie een beetje een probleem qua vacht.. Pony is nu al aan het verharen en staat ook dag en nacht op het land. Hoogstwaarschijnlijk half oktober dus in het bezit van een mooi wintervachtje. Hoe doen jullie dit? Ik wilde haar namelijk eigenlijk zonder deken houden deze winter.

Ik rij in Wanroij klasse I en doe dat inderdaad straks gewoon met wintervachtje. Mijn paard heeft eigenlijk geen last van zijn wintervacht en lijkt het zelden TE warm te hebben. Maar ik kies er wel bewust voor om geen piekprestatie te vragen met wintervacht. Ik doe wat rustiger aan en koel onderweg een beetje. Ik moet juist erg opletten dat mijn paard het niet te koud krijgt als ik met lagere temperaturen ga koelen. Ik ben daar dus voorzichtig mee en neem flink wat dekens mee om hem na afloop in te pakken.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:11

Als ik de klasse I meedoe, dan is dat ook gewoon met een teddybeertje. Mijn paard heeft nooit zo'n enorm dikke wintervacht, dus dat valt gelukkig wel mee. Ik voorzie niet echt problemen.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 21:24

Ik heb het huisje toch nog kunnen annuleren.
Ik zet het maar even hier neer, wel zo duidelijk.

TrotterQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 07:27

winnie03 schreef:
Ik overweeg ook om me op te geven voor de recreatierit.., Mijn paard en ik zijn allebei onervaren in de endurance maar het lijkt me helemaal geweldig! Haha! Is het een geschikte rit om als kennismaking af te leggen?

Ow, iemand enig idee wanneer de inschrijving sluit? Clown

sluitings datum voor de inschrijving is 4 oktober.

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:36

Heeft iemand zin om met mij mee te rijden?
Ik rijd klasse 1 en wil ongeveer 10 tot 12 kilometer per uur gaan.