crosmuller schreef:Hoi, ik weet het niet zeker hoor maar ik had begrepen dat je pas een starttijd kon aanvragen na het keuren.
dat is alleen bij de KLasse 1
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
crosmuller schreef:Hoi, ik weet het niet zeker hoor maar ik had begrepen dat je pas een starttijd kon aanvragen na het keuren.
lars schreef:crosmuller schreef:Hoi, ik weet het niet zeker hoor maar ik had begrepen dat je pas een starttijd kon aanvragen na het keuren.
dat is alleen bij de KLasse 1
o_mariska_o schreef:Dus alleen Lars en AnneOmie starten om 9 uur? wat zijn jullie startnummers en de kleur van de paarden? Dan zal ik proberen, als jullie dat leuk vinden tenminste, foto's van jullie te maken
ja juval, zo zou ik het wel doen
Foto's zijn altijd leuk
Wie weet tot morgen dus en Lars ik zie je wel bij de start
tot morgen;) 
Ik start tussen 9.30 en 10.30 

.
. 
. Ook hier alles goed gegaan en netjes rond gekomen
.
. Maar goed, alle andere groompunten stonden we er wel dus zo'n ramp was dat niet
Maar na 10 minuten weer 56 (met ups wanneer de honden blaften en downs wanneer ze stopten
) Verder heerlijk gereden en super blij met mijn paardje's conditie
Geloof dat ik nog beter gewoon door had kunnen draven.. Na 10 minuten is ze gelukkig op 60 geteld, ik had er al op gerekend dat we uitgesloten zouden worden, dus wat was ik blij.