Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Antheman schreef:Met welk spul houden jullie hem netjes?
Jamika schreef:Als het goed is komt Herman vrijdag met mijn nieuwe Massimo dus dan ga ik ook nog even informeren wat nu het handigste is en waarom.
? Jamika schreef:Als het goed is komt Herman vrijdag met mijn nieuwe Massimo dus dan ga ik ook nog even informeren wat nu het handigste is en waarom.
Moragh schreef:Ikzelf adviseer meestal schoonmaken met lederzeep, maar niet tevel met vet en olie aan de slag gaan.
Een melkachtig leerverzorgingsproduct als Rapide vind ik erg fijn en het voed en verzorgt goed, zonder dat het dichtslibt of de stiksels eronder lijden.
Jamika schreef:Moragh schreef:Ikzelf adviseer meestal schoonmaken met lederzeep, maar niet tevel met vet en olie aan de slag gaan.
Een melkachtig leerverzorgingsproduct als Rapide vind ik erg fijn en het voed en verzorgt goed, zonder dat het dichtslibt of de stiksels eronder lijden.
Wat adviseer jij met betrekking tot de beugelriemen? Op of onder het zweetblad?
Mendi schreef:en hoe was ie???Ik ga morgen de Massimo trail testen.. Esther komt bij mij op stal!
Kan niet wachte... !
zadel zat heerlijk!
Ze had alleen een 17,5 inch mee en ik ben lang (en volslank) dus ik ga voor de 18,5 inch en ze heeft de rug van mijn poownie opgemeten voor de juiste boommaat. Dus als het zadel er is komt ze weer langs voor het passen. Mendi schreef:zo mooi zadel heEsther was heel aardig! En..zadel zat heerlijk!
Ik heb gelijk besteldZe had alleen een 17,5 inch mee en ik ben lang (en volslank) dus ik ga voor de 18,5 inch en ze heeft de rug van mijn poownie opgemeten voor de juiste boommaat. Dus als het zadel er is komt ze weer langs voor het passen.
Ik denk er ook over na om een singel bij haar te kopen.. heeft er hier iemand zo'n singel? Het schijnt dat die het zadel beter op zijn plek houdt (en bij mijn tinker neigt het zadel wat naar voren te schuiven doordat ze ietwat overbouwd is.) Dus nog even afwachten..
Mendi schreef:Ik gebruik eigenlijk alleen nog mijn twee zadelvormige polypads, die zitten het beste en absorberen het zweet prima.
Lenneke_ schreef:Ik weet eigelijk niet wat voor maat Anouar heeft. Volgens mij had hij eerst 35 en is hij nu 37

Ben er helemaal blij mee! De boommaat van Femcke is 30, grappig al die verschillende maten.