Denk vooral een goede groom zijn en plezier maken.
Indien het allemaal praktisch gaat en lukt zou ik graag wat wedstrijdjes meepikken (20 km, gewoon voor de lol) maar indien niet dan houden we ons bezig met het groom zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ruudjw schreef:Mijn doel voor 2008......
De endurance software goed aan de praat houden
! Was dat niet een Axapta-programma?
) verder "doortrainen" en met mijn "ouwetje" (pensioen) nog wat plezierritjes. scoxxx schreef:Ruudjw schreef:Mijn doel voor 2008......
Succes! Was dat niet een Axapta-programma?
scoxxx schreef:Ruudjw schreef:Mijn doel voor 2008......
Succes! Was dat niet een Axapta-programma?
Oh ja en mijn doelen = 2 paardjes klasse II en wellicht nog een paar klasse III, de jonkies (in 2008 4 en 3 jaar! Wat vliegt de tijd...Blijven toch mijn babies) verder "doortrainen" en met mijn "ouwetje" (pensioen) nog wat plezierritjes.
griebels schreef:scoxxx schreef:...de jonkies (in 2008 4 en 3 jaar! Wat vliegt de tijd...Blijven toch mijn babies) verder "doortrainen" ...
Je mag toch pas starten als ze 4 jaar zijn??
Djilan schreef:Nou Hilli je bent van harte welkom
Hilli schreef:Ik denk dat het er voor mij paard-technisch gezien niet inzit voor 2008, dus voor mij ligt het doel vnl. op groomen/vrijwilligen waar nodig

griebels schreef:Je mag toch pas starten als ze 4 jaar zijn??
Vippie schreef:Doel: heeeeelll misschien met een nieuw paard een korte klasse 1 starten. Maar dat ligt er even aan waar ik mee thuiskom straks
Hij is pas 1,5 en zondag gaan we hem halen. Dus voor ons nog even geen endurance de komende seizoenen. Iemand groom nodig?
)