Wie doet mee met Trec Zutendaal 22 en 23 september?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nagyl

Re: Wie doet mee met Trec Zutendaal 22 en 23 september?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 12:34

Oh, dan hebben jullie dus de hindernissen gehad wat er staan van de eventing... Tja ik weet ook niet hoe jullie parkoers liep.
Maar inderdaad je kan daar mooi rijden.

Heb vrijdag een trainingsritje gemaakt van bijna 40 km. Dus als jullie nog eens willen rijden daarzo, ben ik wel gids.. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 15:09

Ik vond het ook een erg leuke wedstrijd, was een leuke eerste ervaring Haha!

POR ging rustigaan, we zijn teruggeraakt en dat is het belangrijkste Tong uitsteken
MA ging serieus mis, paardjes konden niet zonder mekaar...
PTV ging bij mij erg goed (beter dan verwacht in ieder geval), alleen het hekje springen was even een chaosmoment, maar ik had niks anders verwacht Clown

Al bij al heb ik me erg geamuseerd en ben ik zeer tevreden Haha!
Dadelijk eens kijken of iets van mijn foto's gelukt is Clown

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 19:27

Nagyl schreef:
Oh, dan hebben jullie dus de hindernissen gehad wat er staan van de eventing... Tja ik weet ook niet hoe jullie parkoers liep.
Maar inderdaad je kan daar mooi rijden.

Heb vrijdag een trainingsritje gemaakt van bijna 40 km. Dus als jullie nog eens willen rijden daarzo, ben ik wel gids.. Knipoog

Maar eentje hoor. Het parcours liep over de 'weide' waar je ons bezig zag. 1 hindernis lag precies aan de achterkant van de weide. Dus we gingen er achter uit (aan de kant waar het huis stond) en dan over het zandpad achterlangs over de laagste van die bomen die er achter lagen (die zonder dat inmense gat er onder Duivel ) en dan aan de achterkant, de puntige kant van dat weiland er weer in. Op naar de rest van het parcours.

Ik had de rest van die eventing hindernissen al gezien tijdens de POR...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 16:31