Djilan schreef:HC, dit is niet relevant wat betreft de gestelde vraag.
Zie het dan maar als een ongestelde vraag
hc
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Djilan schreef:HC, dit is niet relevant wat betreft de gestelde vraag.
Huertecilla schreef:Djilan schreef:HC, dit is niet relevant wat betreft de gestelde vraag.
Zie het dan maar als een ongestelde vraag![]()
hc
Huertecilla schreef:Djilan schreef:HC, dit is niet relevant wat betreft de gestelde vraag.
Zie het dan maar als een ongestelde vraag![]()
hc
daar heb je andere topics voor naiade schreef:en anders duik je toch gewoon de bosjes in
zoveel bos op endurance wedstrijden zo'n kurk aan een takje vind niemand meer terug
wennie schreef:naiade schreef:en anders duik je toch gewoon de bosjes in
zoveel bos op endurance wedstrijden zo'n kurk aan een takje vind niemand meer terug
Misschien ziet iemand het wel aan voor een rood lintje
Ibbel schreef:Mischien ben ik een uitzondering hoor, maar wie moet nou in hemelsnaam iedere 2-3 uur z'n tampon verwisselen? Dan gebruik je toch een te kleine maat? Of je hebt poliepen en dus uitzonderlijk hevige bloedingen waarmee je naar een dokter moet.
arno8 schreef:Zelf denk ik dat je op een endurance wedstrijd al snel een uur of 7 bezig bent en flink veel in beweging bent.
Hilli schreef:naiade schreef:en anders duik je toch gewoon de bosjes in
Juist ja....
(en ik zou het echt onwijs ranzig vinden als je zoiets zou doen.. kurk in een plastic zakje en mee in je broekzak of jaszak ofzo...)
. Ben zo ooit nog eens na een halve week een bananenschil tegen gekomen in een jaszak die ik volkomen was vergeten
Hilli schreef:naiade schreef:en anders duik je toch gewoon de bosjes in
Juist ja....
(en ik zou het echt onwijs ranzig vinden als je zoiets zou doen.. kurk in een plastic zakje en mee in je broekzak of jaszak ofzo...)
Maar Arno8, zoals je ziet hoeft het dus geen probleem te zijn voor je vriendin. Succes met de wedstrijd!
Maanling schreef:Ja, maar die zijn erg heftig en worden volgens mij niet zomaar gegeven. De reden 'ik moet 3-4 uur op een paard zitten' zullen voor de dokter niet goed genoeg zijn.
Ik heb ze zelf wel nog nooit gebruikt, maar een vriendin van me wel ooit.
naiade schreef:nou dat vind ik ranzig zo'n ding mee slepen
Maar zoals er al gezegd word, je kan toch makkelijk een paar uur zo'n ding in houden.