TREC Wieringermeer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gentille

Re: TREC Wieringermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:13

knap! dat lukt mij écht niet met m'n lompe tinker, hihi.
heb er echt zoooooo'n zin in!

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 12:52

heleenxx schreef:
Mijn man en ik rijden samen mee, als equipe Haha!
Ik heb er zin in! We rijden het hele weekend mee.
Maar kan iemand nog een lijstje aangeven wat je allemaal mee moet nemen?

Heleen ik stuur vandaag de startlijst en de lijst met "verplichte" bepakking naar iedereen over de mail.

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 12:55

naiade schreef:
heleenxx schreef:
Mijn man en ik rijden samen mee, als equipe Haha!
Ik heb er zin in! We rijden het hele weekend mee.
Maar kan iemand nog een lijstje aangeven wat je allemaal mee moet nemen?

Dat laatste zou ik ook fijn vinden.
En is het handig grooms voor onder weg mee te nemen.

@Naiade, het is de bedoeling bij TREC dat je je zelf kan redden onderweg, tijdends de lunchpauze is er water voor de paarden aanwezig en lunch en drinken voor de ruiters.

Maar mocht je iemand mee willen nemen, we kunnen nog wel vrijwiliggers gebruiken om een post te bemannen onderweg!

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 13:18

Dat laatste zou ik ook fijn vinden.
En is het handig grooms voor onder weg mee te nemen.[/quote]

@Naiade, het is de bedoeling bij TREC dat je je zelf kan redden onderweg, tijdends de lunchpauze is er water voor de paarden aanwezig en lunch en drinken voor de ruiters.

Maar mocht je iemand mee willen nemen, we kunnen nog wel vrijwiliggers gebruiken om een post te bemannen onderweg![/quote]

onze mannen zijn al blij dat ze zaterdag niet mee hoeven dus denk dat ik ze helaas als vrijwilliger niet kan strikken, mijn man zit ook nog met ons zoontje.
alle meiden van stal zijn verder op vakantie, normaal had ik zo 5 tot 8 vrijwilligeres voor je gehad maar helaas lukt dat nu niet.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:17

zijn de starttijden er al?

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 20:49

jolentinus schreef:
zijn de starttijden er al?

Ik heb ze in mijn mail ontvangen dus ik vermoed de rest (en jij) ook wel!
Ik moet al om 9.05.. pfft das vroeg voor een studentje!! Knipoog

edit: typefout en wat toegevoegd

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:54

Nog niet voor de zondag, die volgen morgen.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 09:26

oke.. (ik ga alleen zondag.. en snap nu waarom ik nog niet heb)

groetjes Joline

ik zal ff een vriendin vragen.. maar wie weet wil ik zaterdag wel als vrijwilliger helpen.. maar blijft nu nog mischien

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 09:34

jezus leen je een pony, schrijf je die in, mag het allemaal enzo, en nu nu alles al op papier staat en ingedeelt krijg je een mailtje toch maar niet, te groot risico, ze is drachtig en ongetraint, nou we hebben best hard geoefend! Wel leent ze mijn pony om te dekken waar ik ook nog eens geen geld voor terug zie, en krijg ik die zeer mager terug, en nu hij terug is mag ineens niets meer! Heb er niets van gezegt ook nog, Moest dit even kwijt! Heeft iemand nog een leuke pony?

gentille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 09:46

tsja, dat is onwijs zonde, nu eenmaal het risico als je op een geleend paard meedoet.

Heb geen paard voor je over, sorry, hoop dat je nog eentje kan vinden, zodat je toch mee kan doen!!!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 09:47

jeetje wat vervelend.. nee heb geen paardje over..

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 09:54

tja het lijkt mijn niet dat er zo heel veel risico's zijn, je moet niet voor niets medische keuringen doen (toch?) en ze is niet hoogdrachtig... Daarnaast is het een sportpony geweest en heet dus de nodige ervaring, we huren een box en ik heb daar 2 jaar lang voor de pony's gezorgt en toen was ik geweldig, kreeg pony dikker die jaren lang mager waren geweest kreeg pony's mak met verleden, heb me uit de naad gewerkt, en tja dit is je dank. Ze heeft iemand anders en ik kan oprotten.

Daarnaast geeft ze ponykampen en mogen pony's hele dagen bereden worden en ook hele dagen mee gesprongen etc. Allemaal geen probleem. Een heeft er nu rugproblemen door die ze eerder ook al had en zo gerevalideerd dat ze weer rustig bereden kon worden liep lekker en met ponykamp dus opnieuw kapot gesprongen, maar als ik haar goed ken rijden ze er gewoon nog mee, 120 euro voor behandeling vind ze namelijk veel ste duur.... Tja dat het een mooie stermerrie is die zeer braaf te rijden is en ook nog eens leuk kan lopen dat maakt niet uit. Ook niet dat ze misschien nog wel hoger kon komen op de keuring. Tja dat kan allemaal wel. Dus het is vast niet vanwege de risico's maar vast omdat ik ergens gelijk in heb gekregen en ze me terug moet pakken. Sorry ben erg boos en moet het even kwijt want moet zo timo doen.

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 10:50

jeetje wat vervelend.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:18

tja ik hoop dat ze ooit nog eens gaat inzien dat haar gedrag niet helemaal 100% is. Ze wil niet geleefd worden en iedereen en alles moet zich aan haar aanpassen, zeg je ergens wat van krijg je de volle laag. Tja zo leven is erg moeilijk in nederland. Laatst zei iemand op tv: "In nederland wordt je geleefd, maar hier in ijsland leef ik." Nou zij zal dan dus ook naar zoiets land moeten, kan ze haar eigen gang gaan enzo. Ik heb ook ruzie meegemaakt met andere en haar en daar is me ook opgevallen dat ze zich niet liet chanteren en veel wraakgevoel heeft. Nu ik dus heb gezegt hoe de vork in de steel zit en dat het dit keer eens niet mijn schuld is maar dat ze eens naar zichzelf zou kunnen gaan kijken zijn we dus flink op onze teentjes getrapt en is ze me financieel aan het uitkleden (tja das makkelijk iemand van 45 tegen iemand van 20) dekt met mijn pony's geeft geen geld, belooft dingen maar dan moet ik al zowat smeken om te zorgen dat ze het nog doet dus ben aardig wat kwijt aan het verhuizen van mijn pony's hoewel zij dat zou doen, stuurt nu nog rekeningen na, laat mij de dag voor ze me uit huis zette 250 euro betalen en beweerd vervolgens dat ik nog geld moet geven omdat zij nog een tijdje mijn pony's heeft verzorgt, 1 zij wilde ze niet vehuizen 2 mocht ik het niet zelf doen en dus heeft ze de 200 euro dekgeld lekker in eigen zak gestoken.
Daarnaast hadden we samen pony's en heb ik daarvan de meeste van waarde bij haar laten staan, een appaloosa jaarling die klein paard wordt met goed papier en zelf een bonte d pony meegenomen, 2 goedgekeurde dekhengstjes een appaloosa en 1epremie sterhengstje mini. en daarvoor een merrie shet met hengstveulen meegenomen, etc. en ook dingen als dat ik gek ben geworden en proffecionele hulp moet gaan zoeken etc ontbraken er niet aan. Hmmm omdat ik eindelijk na maanden een keer me mond open trok....
Nou ik heb nu dus lekker schulden bij me ouders etc, dus tja van je vrienden moet je het hebben, nouja vrienden, ik deed het om haar te helpen.

gentille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 07:51

ik heb nog steeds geen mailtje met de starttijden, jullie al wel?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 08:10

ik heb bericht via bok gekregen dat ze er druk mee bezig is voor de zondag. de MA begint om 9 uur en de PTV om 12 uur. afwachten dus hoe laat het wordt..

succes alvast allemaal

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 21:37

Is er ook een keuring vooraf? Zoja, hoe lang moet je daarvoor dan VOOR je starttijd aanwezig zijn? Ik kom namelijk pas zaterdagochtend.
En hoe zit het met de trajecten en de snelheden onderweg in de POR? Krijg je dat onderweg op een controlepunt te horen, of vooraf, of staat het vast?

Het lijkt goed weer te worden.... ik heb er zin in!

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 22:02

Er is geen keuring vooraf, dus zorg gewoon dat je ruim op tijd aanwezig bent om je aan te melden en dan je paard op te zadelen.

Snelheden per traject krijg je steeds tijdens de rit op de controleposten te horen.

De weersvoorspellingen zijn o.k.!

Ik heb de starttijden voor zondag net aan de deelnemers gemaild.

@gentille, de e-mail adressen op jullie inschrijfformulieren kloppen beide niet wil je me even pb-en?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 08:32

ik heb er zin in

gentille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 11:12

M'n pa heeft wondroos aan z'n voet, en weet dus niet of hij zondag wel kan rijden

ben echt goed ziek Verdrietig ... duimen

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:24

marijke komt dus niet misschien alleen kijken op zondag.

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 08:58

Weet iemand hoe laat de M.A zondag begint?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 09:12

om 9 uur begint het tot 12

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 09:31

naiade schreef:
Weet iemand hoe laat de M.A zondag begint?

Heb je geen startlijst gekregen?

Ik heb een beetje problemen met het uploaden van mijn website dus ik krijg de lijsten er niet op maar heb ze gemailed.

ik zal 'm nog eens mailen.

gentille

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 10:00

ik heb de tijden ontvangen.
klopt het wel dat bij de ma de tijdstippen niet op chronologische volgorde staan? dat klopt wel gewoon?

en wanneer kan je parcours lopen? en hoeveel tijd van te voren moet je je melden bij het secretariaat?
verder staan er bij de PTV bij de startlijst soms twee of drie namen naast elkaar, is dat voor de equipes? want ayla en ik starten ook in equipe, maar wij staan onder elkaar

een hoop vragen, maar het is me allemaal nog een beetje onduidelijk, sorry :-D