Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
carola schreef:Wat heeft Joker?
En sprengenrit ben ik er al bij al groom, druk zat dus

) en daar zag ik een meisje achter de pc zitten. Ze keek op dat moment ook net naar buiten. Zou wel heel toevallig zijn als jij dat was! 

Karin schreef:Haha, ik keek op een gegeven moment ergens naar binnen (groot raam, dus even kijken hoe het eruitziet, de combinatie ik met knol) en daar zag ik een meisje achter de pc zitten. Ze keek op dat moment ook net naar buiten. Zou wel heel toevallig zijn als jij dat was!
Ik weet niet meer op welk gedeelte van de route het was, kan heel goed bij Vorden zijn geweest.

sabien schreef:Mijn wedstrijd ging ook heel lekker! Heb wel iets rustiger aangedaan als jij, heb er 2 uur en 32 min. over gedaan dus iets van 12 KM/U gereden.
Volgens mij heb je wel 2 winstpunten hoor tenminste als je bij de finish niet 10 min. hebt gekregen en de wedstrijd verder goed hebt uitgereden? Want je hebt niet harder als 15 KM/U gereden dus je bent niet gediskwalificeerd, je staat als het goed is onderaan bij de uitslag. (hoop dat ik het nu allemaal goed zeg)
(sorry ben oerslecht in rekenen
) En wat betreft die 10 min. bij de finish, bedoel je of ik had moeten wachten voor het aanbieden i.v.m z'n hartslag? Want ik heb hem namelijk gelijk toen er zo'n persoon 'vrij' was aangeboden en toen was het 56 slagen ( veel te hard gereden, niet bij nagedacht dat ik nog maar 1 derde rit moest en pony had nogal lol en ging dus veel te hard..)
Wat lijkt jou pony trouwens klein! Zag dattie maar 1 cm kleiner in als mijn forest maar lijkt echt veel meer te schelen. De jury had met dat voor draven trouwens nog als commentaar de je pony erg schattig was
Bertuss schreef:Heb net even in je profiel gekeken naar foto's en heb je inderdaad voorbij zien komen! Haha grappig

! mazzeltje schreef:Anneomie en ik hebben samen gereden en oze paarden zijn nu verloofd!
Ze hebben de hele nacht in de paddock naast elkaar staan hinniken naar elkaar en zeer luidruchtig lopen eten!
De eerste ronde waren ze echt niet te houden, maar na de vetgate gingen ze zich beter gedragen!
Uieindelijk nog zesde geworden op de 60 km met iets meer dan 15 km p/u, Annemiek en ik zijn hand en hand over de finish gegalopperd en hebben daarbij bijna een man onthoofd, maar het ging allemaal net goed!
Zowel Jip als Omar zaten met de HF meteen op de finish al onder de 60, 56 en 54!
en bij de nakeuring allebei 44 en een A!
Mooie dag geweest, maar nadat ik gisteren in trailer geslapen heb en dus geen oog dichtgedaan ben ik het nu echt wel zat!
Leuk verslagje Sas
en ik heb er niets meer aan toe te voegen
Haha die man ja bij de finish
Bij nakeuring 44 net als Jip
We zijn nu gewoon samen klasse 3 startgerechtigd