Zelhem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 22:53

Bliksem heeft vandaag nog wat dressuurmatig werk gedaan, verder niets. Morgen die kant op. Ik vind het ook al zo spannend! 1e keer dat hij op een wedstrijd overnacht.

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 08:57

carola schreef:
Wat heeft Joker?

Ze liep rechts achter bij zowel de buigproef op haar kogel als op haar sprong flink kreupel. Op de volte liep ze duidelijk korter. De hoef was niet gevoelig en haar been was niet warm voor de rest. Wel zitten er flink wat gallen op haar benen (toen ze jaong was heeft ze in een manege gelopen).
Ze gaat nu 2 weken met ontstekingsremmers het land op. Daarna komt de DA opnieuw om te kijken.

Misschien dat ik Zelhem maar gewoon kom kijken Pling En sprengenrit ben ik er al bij al groom, druk zat dus Tong uitsteken

Heel veel plezier allemaal morgen!

Roanda98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 16:54

Ik heb ook bijna alles ingepakt, paardje vanavond nog effe longeren en op naar morgen. Ik wens iedereen een leuke, gezellige en succesvolle endurance dag.

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 18:51

Met inpakken ben ik nog bezig!
En ik wens ook iedereen een leuke, gezellig endurance dag/rit!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 18:52

Ik ben ook halverwege het inpakken. En de wekker gaat op 5 uur. Haha!

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:33

Pfff ik heb al een hele boel endurance-ruiters langs zien komen terwijl ik lekker achter de pc zit Clown
Komen elk jaar langs ons huis en is telkens weer leuk om te zien Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 18:35

Haha, ik keek op een gegeven moment ergens naar binnen (groot raam, dus even kijken hoe het eruitziet, de combinatie ik met knol Haha!) en daar zag ik een meisje achter de pc zitten. Ze keek op dat moment ook net naar buiten. Zou wel heel toevallig zijn als jij dat was! *LOL*

Ik weet niet meer op welk gedeelte van de route het was, kan heel goed bij Vorden zijn geweest.

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 19:46

hoe ging jullie wedstrijd? Dustin en ik hebben ons debuut gemaakt in zelhem en het ging super! maar wel snel.. Ben net 2 uur en een kwartier onderweg geweest... Dus ik zal wel niet geklasseerd worden... Dat houd dan ook in geen winstpunten ofwel? Nouja we hebben ons in elk geval erg goed vermaakt! Haha!

sabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 20:05

Mijn wedstrijd ging ook heel lekker! Heb wel iets rustiger aangedaan als jij, heb er 2 uur en 32 min. over gedaan dus iets van 12 KM/U gereden.

Volgens mij heb je wel 2 winstpunten hoor tenminste als je bij de finish niet 10 min. hebt gekregen en de wedstrijd verder goed hebt uitgereden? Want je hebt niet harder als 15 KM/U gereden dus je bent niet gediskwalificeerd, je staat als het goed is onderaan bij de uitslag. (hoop dat ik het nu allemaal goed zeg)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 20:33

Ik ben zo trots als een pauw op Anouar Party!!
Nog nooit zo'n fijne wedstrijd gereden

sabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 20:41

Super Lenneke! Hebben julie de 90 KM goed uitgereden? Gefeliciteerd dat vind ik echt een prestatie!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 20:56

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 20:58

Fijn dat je ook lekker gereden hebt Sabien.

En voor de rest natuurlijk ook: gefeliciteerd!

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 20:59

Karin schreef:
Haha, ik keek op een gegeven moment ergens naar binnen (groot raam, dus even kijken hoe het eruitziet, de combinatie ik met knol Haha!) en daar zag ik een meisje achter de pc zitten. Ze keek op dat moment ook net naar buiten. Zou wel heel toevallig zijn als jij dat was! *LOL*

Ik weet niet meer op welk gedeelte van de route het was, kan heel goed bij Vorden zijn geweest.

Heb net even in je profiel gekeken naar foto's en heb je inderdaad voorbij zien komen! Haha grappig Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:14

Ik ben ook zo trots als een pauw op Omar, hij heeft een super wedstrijd gereden en een 7e plaats in de Klasse II en we zijn nu klasse III startgerechtigd Party!!

Iedereen gefeliciteerd met de goed uitgereden wedstrijd!

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:18

sabien schreef:
Mijn wedstrijd ging ook heel lekker! Heb wel iets rustiger aangedaan als jij, heb er 2 uur en 32 min. over gedaan dus iets van 12 KM/U gereden.

Volgens mij heb je wel 2 winstpunten hoor tenminste als je bij de finish niet 10 min. hebt gekregen en de wedstrijd verder goed hebt uitgereden? Want je hebt niet harder als 15 KM/U gereden dus je bent niet gediskwalificeerd, je staat als het goed is onderaan bij de uitslag. (hoop dat ik het nu allemaal goed zeg)

owh das mooi! Haha! (sorry ben oerslecht in rekenen Bloos ) En wat betreft die 10 min. bij de finish, bedoel je of ik had moeten wachten voor het aanbieden i.v.m z'n hartslag? Want ik heb hem namelijk gelijk toen er zo'n persoon 'vrij' was aangeboden en toen was het 56 slagen ( veel te hard gereden, niet bij nagedacht dat ik nog maar 1 derde rit moest en pony had nogal lol en ging dus veel te hard..)

Ik bekeek toevallig net je profiel, grappig, ben vlak langs je heen gereden op het terein Tong uitsteken Wat lijkt jou pony trouwens klein! Zag dattie maar 1 cm kleiner in als mijn forest maar lijkt echt veel meer te schelen. De jury had met dat voor draven trouwens nog als commentaar de je pony erg schattig was Knipoog
Laatst bijgewerkt door woeliej op 26-05-07 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:19

Bertuss schreef:
Heb net even in je profiel gekeken naar foto's en heb je inderdaad voorbij zien komen! Haha grappig Tong uitsteken

Dat is idd wel heel toevallig! *LOL*

Lenneke gefeliciteerd! Ik ga straks je verslag eens lezen! Go jij! Go jij!

Annemiek, jij ook gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

Ik heb ook heerlijk gereden, tweede rondje relaxter dan het eerste rondje (Ret was toen nog erg hangerig en trekkerig). Helaas na de finish ontdekt dat een achterijzer zodanig scheef onder de hoef was beland dat ik eerst een smid moest vinden om uberhaupt normaal te kunnen nakeuren. Daar ging zoveel tijd overheen dat ik de nakeuring niet meer op tijd zou halen, dus tussen finish en nakeuring teruggetrokken en niet in de uitslag. Iets later dan gepland alsnog nagekeurd en super waarden, dus ik ben tevreden, ook al tellen onze kilometers niet officieel mee!

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:29

wie weet er trouwens meer van dat ongeluk? Ik hoorde iets van dat er iemand met paard gewond was geraakt... Nagelbijten / Gniffelen

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:33

Ik heb ook een heerlijke rit gehad! Eerste officiele klasse 1 zit erop Lachen

Iedereen gefeliciteerd met de goede resulataten Lachen!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:30

Anneomie en ik hebben samen gereden en oze paarden zijn nu verloofd!
Ze hebben de hele nacht in de paddock naast elkaar staan hinniken naar elkaar en zeer luidruchtig lopen eten!
De eerste ronde waren ze echt niet te houden, maar na de vetgate gingen ze zich beter gedragen!
Uieindelijk nog zesde geworden op de 60 km met iets meer dan 15 km p/u, Annemiek en ik zijn hand en hand over de finish gegalopperd en hebben daarbij bijna een man onthoofd, maar het ging allemaal net goed!
Zowel Jip als Omar zaten met de HF meteen op de finish al onder de 60, 56 en 54!
en bij de nakeuring allebei 44 en een A!
Mooie dag geweest, maar nadat ik gisteren in trailer geslapen heb en dus geen oog dichtgedaan ben ik het nu echt wel zat!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:40

Oh ja, Jip is nu ook klasse 3 startgerechtigd~!

ponyta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 12:23

hallo ik ben 6e geworden met de 30 km:D

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 12:44

mazzeltje schreef:
Anneomie en ik hebben samen gereden en oze paarden zijn nu verloofd!
Ze hebben de hele nacht in de paddock naast elkaar staan hinniken naar elkaar en zeer luidruchtig lopen eten!
De eerste ronde waren ze echt niet te houden, maar na de vetgate gingen ze zich beter gedragen!
Uieindelijk nog zesde geworden op de 60 km met iets meer dan 15 km p/u, Annemiek en ik zijn hand en hand over de finish gegalopperd en hebben daarbij bijna een man onthoofd, maar het ging allemaal net goed!
Zowel Jip als Omar zaten met de HF meteen op de finish al onder de 60, 56 en 54!
en bij de nakeuring allebei 44 en een A!
Mooie dag geweest, maar nadat ik gisteren in trailer geslapen heb en dus geen oog dichtgedaan ben ik het nu echt wel zat!

*LOL* *LOL* Leuk verslagje Sas Haha! en ik heb er niets meer aan toe te voegen Tong uitsteken Haha die man ja bij de finish Nagelbijten / Gniffelen

Was zo grappig dat Omar en Jip telkens dezelfde waardes hadden. Omar had op vetgate en bij finish trouwens 52!! En dat na galop, daar ben ik nog wel het meest trots over Tong uitsteken Bij nakeuring 44 net als Jip Haha! We zijn nu gewoon samen klasse 3 startgerechtigd Go jij! Go jij!

Lenneke jij ook nog van harte gefeliciteerd! Echt super gedaan joh! Karin jij ook gefeliciteerd en wat vreselijk balen van Ret's ijzer zeg.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 16:00

Ik heb alleen Jos (hoe heet ie ook alweer) gezien als fotograaf. Waren er nog meer?

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 17:22

weet iemand waar de foto's (komen te) staan? Ik ben namelijk ook geflitst en erg benieuwd! Haha!