Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
probabeest schreef:he spookie, jij bent toch van panucco?
misschien doe ik dit jaar ook wel mee met proba, ken je die nog?
ik heb samen met jou panucco zadelmak gemaakt, hoop dat alles goed met hem gaat!
!!
)

AnneOmie schreef:Ja er is veel rul zand en de zandpaden zijn vrij zwaar. Het is ook redelijk heuvelachtig zeg maar. Ik heb vorig jaar klasse I gestart in LS en start dit jaar klasse II, de korte klasse II denk ik. Ik ga a.s. zaterdag voor de 2e keer op vakantie naar Boszicht in Laag Soeren. Het is daar echt prachtig, maar het terrein is wel vrij zwaar, zeker met warm weer en als je paard er niet aan gewend is. Er liggen ook best wel wat losse stenen op de paden.
Picassox schreef:Kan niet iedere bokker een t-shirt met "BOKT" dragen?
Da's veel makkelijker.
Haha, nee grapje.
HHenny schreef:op camping boszicht..www.campingboszicht.nl aan de overkant van de startplaats,in een tentje,maar ze hebben er ook blokhutten,stacaravans.
en je paard in de wei of in stal
Bij de BBQ ben ik dus ook! 
Lenneke_ schreef:Ik heb er vorig jaar gereden en ben er met trektoch geweest. Maar behalve dat het iets heuvelachtiger is (niet eens extreem) vind ik het niet echt zwaar.
basje123 schreef:Hey ik zat te denken kunnen alle bokkers die mee gaan doen niet iets op vallend op hun of hun paard plakke!:P dan herkene we elkaaR:P