Ben benieuwd of ik nog bokkers herken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karin schreef:Mijn punt is dat je niet de indruk moet wekken dat je altijd wel 'gewoon bij iemand kunt aanhaken' in de endurance. Zo werkt het 'gewoon' niet.
Dat iemand van tevoren een rijmaatje probeert te regelen vind ik alleen maar heel netjes. Netter dan het er maar op aan laten komen tijdens een wedstrijd als je van tevoren weet dat je paard (of jijzelf) het misschien minder gezellig vindt om de hele weg alleen te lopen.
Jeddah schreef:Hier ga ik helemaal in mee. Ik rij met Jeddah erg graag alleen en heb juist liever niet dat mensen aanhaken. Mocht het wel gebeuren heb ik erg veel moeite om er wat van te zeggen (lees: ik zeg dus niks).

Het ligt er ook helemaal aan hoe het gaat wat ik wel/niet durf/kan zeggen. Sommige mensen komen gelijk vrij "dominant" over, beginnen gelijk te praten (heel aardig) en bla bla bla en dan vind ik het erg moeilijk om ergens tussendoor te zeggen dat ik liever heb dat ze doorrijden.
We zijn niet allemaal perfect.

Maar tegen Lenneke die zei dat ze liever heeft dat iemand eerlijk is. Dat snap ik wel, maar niet iedereen is in staat assertief te zijn.

)
, komt goed wijffie, morgen ff oefenen hihihi
ik sta op 6 bij kennismakingsklasse! en me vriendin op 5!