Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

norwind schreef:Ook de wedstrijd in Kootwijk op zaterdag 21 april a.s. geldt natuurlijk voor de DJC !
stephanie81 schreef:norwind schreef:Ook de wedstrijd in Kootwijk op zaterdag 21 april a.s. geldt natuurlijk voor de DJC !
Dat is mooi!!
Heb me nog niet aangemeld bij jullie (ben ook niet echt van plan voor het klassement te gaan, maar als je dan toch zomaar 2e wordt in klasse 1 wordt het toch wel leuk)
hoe kan je dat berekeken? klasse I start ik helemaal niet, dus die valt al af... maar voor de overige klasses hoe gaat het dan in zijn werking... ik ben dus echt totaal geen reken wonder....
Karrimh schreef:maar hoe weet je dan precies waar je het hoogst kunt scorenhoe kan je dat berekeken? klasse I start ik helemaal niet, dus die valt al af... maar voor de overige klasses hoe gaat het dan in zijn werking... ik ben dus echt totaal geen reken wonder....
Karrimh schreef:ik heb me ook opgegeven..... maar is het ook mogelijk om nog van klasse te wisselen.... weet namelijk eigenlijk niet in welke klasse ik me op moet / zal geven... te veel opties... wat zou jij doen Brigitte
norwind schreef:En dan tebedenken, dat de hoofdprijs in de JACKPOT een week endurance training in de Ardennen is bij de nieuwe Nederlandse Kampioen:
Yvonne van der Velde
nasheeta schreef:Karrimh schreef:ik heb me ook opgegeven..... maar is het ook mogelijk om nog van klasse te wisselen.... weet namelijk eigenlijk niet in welke klasse ik me op moet / zal geven... te veel opties... wat zou jij doen Brigitte
lastig. in de klasse III meer concurentie maar als je nog een 2e klasse IV van plan bent te rijden dit jaar?
in de III moet je ook weer 3 resultaten inleveren dus dat is ook best druk denk ik, nu we halverwege het seizoen zijn.
[/quote]
Karin schreef:Mijn NRPS'er heeft een ox als vader en voert daarmee 50% Arabisch bloed. Maar hij kan vast niet in twee klassementen meedoen?