Ik las het ook, maar daar zijn we ook hard mee bezig. Rugspieren ontwikkelen en die linkerhand.. Maar, ik wou toch weten hoe ze reageert..
Ging vrij lekker vandaag, haar conditie viel me vandaag alles mee. Eerst rustig losgestapt, en na een minuutje of tien gedraaft. Helemaal wakker was ze nog niet, maar na een halve km kreeg ze er zin (ze sprong de lucht in voor een boomstronk, maar dat betekend alleen maar ´energie´bij Neefje
). Zo heb ik een half uur doorgereden, afgewisseld met draf, uitgetrekte draf en een klein galopje. Toen een stuk gestapt, en na een kleine 10 minuten zat d´r hartslag al onder de 60 (heb met mijn hand gemeten, dus helemaal betrouwbaar is het niet..). Toch nog even lekker gestapt, tot ze weer kurkdroog was (want zweten deed ze wel..) en helemaal op adem. Klein drafje ingezet, maar daar reageerde mevrouw op door er luid schetend vandoor te stieren.. Ik liet d´r maar even d´r gang gaan, was allang blij dat ze nog niet doodmoe lag uit te puffen. Zo ging ze zeker een km of 4 door. Dwars over een (zeer mulle..) zandverstuiving, een van haar slechte kanten, heeft moeite met mul, kleine heuveltjes, en wat vals plat. Omdat we toen een scherpe bocht moesten nemen kreeg ik ´r terug, en vanaf toen hebben we nog een paar minuten uitgestrekt, en uit eindelijk wat rustiger gedraaft om die spiertjes rustig af te koelen. Uiteindelijk gestapt, en na 6 (!!!) minuten telde ik een hartslag van 62. Alles boven mijn verwachtingen! Snel hersteld! Maar toch mist ze net een beetje die power.. Zal wel komen door het weer, de verhuizing.. Vanavond toch maar een vitaminestoot kopen, als extraatje, zodat ze even een flinke portie zouten en mineralen binnenkrijgt, ze zweet namelijk overmatig..Welkom als lid in elk geval
Dit was je eerste Her&Der dus? Ik lees het altijd met veel genoegen, staat vaak veel info in 
Groetjes

Is het de moeite waard? Zal ook wel een beetje laat zijn, anderhalf jaar na mijn eerste wedstrijd..