de uitrusting paard/ruiter/trainingsschema/

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: de uitrusting paard/ruiter/trainingsschema/

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 19:49

Over kleding heb ik nog nooit een op merking gehad. Terwijl ik de eerste keer ook starte in een tshirt met kapmouwen.

Entingen, besef ik achteraf, heb ik behoorlijk wat geluk mee gehad. En ergens denk ik dan ook de de vets niet streng genoeg waren geweest.

Je blijft toch houden wat een jury er van vind.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 19:52

In Laag Soeren stond er echt iemand te controleren of alles in orde was. Voor ik van start mocht werd alles nagekeken

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 23:50

Lenneke_ schreef:
In Laag Soeren stond er echt iemand te controleren of alles in orde was. Voor ik van start mocht werd alles nagekeken

Die meneer heeft mij wel drie keer bekeken en drie keer goed bevonden Haha!

Het regeltje over de shirt is een beetje vaag omschreven. Wat is iets van een mouw? Waar ligt de grens?

Entingen vind ik trouwens iets heel anders dan zo een kledingvoorschrift.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 23:57

Lenneke_ schreef:
Misschien is kleding wel bijzaak, maar iedereen kan de reglementen lezen, dus iedereen kan weten dat je mouwtjes moet hebben.
Vind het alleen wel onduidelijk wat nou goede mouwtjes zijn. Imo is dat een shirtje dat je schouders bedenkt, maar duidelijk is het niet

Dat kun je dan idd wel zelf bedenken omdat je de reglementen hoort te kennen, maar je zegt vervolgens zelf dat het niet duidelijk is. Als ik nou vind dat die bewuste donkerblauwe polo mouwtjes heeft omdat ze mijn schouders bedekken, dan trek ik dus gewoon die donkerblauwe polo aan.

Tja, dat een jurylid daar dan misschien anders over denkt... Haha!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 00:06

Ik denk dat als er zou staan: met mouw, het al een stuk duidelijker is.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 00:08

Lange of korte mouw? Haha!

Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik het een nutteloze regel vind. Als het nou nog rechtstreeks uit het FEI-reglement was overgenomen, dan kon ik me er iets bij voorstellen. Maar óf laat het achterwege, óf wees duidelijk. Nou ja, er is bijna een nieuw reglement voor 2007, wie weet. Lachen

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 00:11

Met het alles verhullende nummerhesje maakt het toch bijna niet uit wat je aan hebt? Je ziet alleen een groot gekleurd vlak waar twee armpjes, beentjes en een hoofdje uitsteken Haha!

Ik ga trouwens voor lange, korte en driekwart mouw Vork

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 07:43

Ik heb van de 7 wedstrijden maar één met korte mouwen gereden, de rest met lange mouwen

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 19:58

Ik had tot vorig jaar geen idee van deze regel en reed dan ook in de meest miniscule hemdjes als het weer dat nodig achtte. Tot ik na 100km op de Fasna op het matje geroepen werd, heel gauw mouwen of diskwalificatie... Dat risico neem ik liever nooit meer :p