Zondags ben ik er meestal uren, hihi.
Doordeweeks vooral rond 5/6 uur.
(deze week alleen wat meer overdags, heb geen les)
Als je een datum prikt waarop je eens wilt langskomen, kan ik even kijken rond welke tijd ik op stal ben

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pjotrg schreef:Ja is goed. Ik ben ook nog op zoek naar de link (route dus) tussen dobbeplas en Delftse Hout enerzijds en Delftse Hout en Rijswijk (richting Manege de Voorstede) anderzijds.
Jamezy schreef:Hmm, misschien wil ik ook wel mee, als dat mag en het me uitkomtIk zou graag inhaken op het Delftse Hout/Dobbeplas-stuk en heb ervaring met het soort mensen dat zich los begeeft in deze contreien
Delftse Hout kun je overigens niet verkeerd rijden, gezien je maar 1 pad om de plas hebt.
Maris89 schreef:Ja maar het namelijk om de weg van Delftse Hout naar Rijswijk.
Maris89 schreef:Leuk. Ik denk dat ik vanaf Rijswijk inspring. Weet niet waar jullie precies heen gaan vanaf daar maar volgens mij stond de Voortstede op de planning? We zouden dan ook nog een stukje door Den Hoorn kunnen gaan maar dat is wel een stukje om.
pjotrg schreef:@12rebel Dank je. Zie je wel, samen komen we er wel uit![]()
Het enige andere vervelende stukje is dat we ter hoogte van Scheveningen langs de haven moeten, maar ook dat is wel te vinden denk k