Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb van de week een beetje door het bos gehobbeld zonder zadel, de volgende dag liep ik als een bejaarde

linky schreef:Vorig jaar in Onstwedde was er een man die ongezadeld startte, er later af sprong, er 30 km naast liep en een stuk voor de finish er weer op sprong................... stond keurig in de uitslagen!!!
NaVy! schreef:linky schreef:Vorig jaar in Onstwedde was er een man die ongezadeld startte, er later af sprong, er 30 km naast liep en een stuk voor de finish er weer op sprong................... stond keurig in de uitslagen!!!
Geloof dat dat Miss Daisy was, staat me ergens zoiets bij. Geloof dat ik alsnog liever 30km op een ongezadelde rug zit, dan er 30km naast ren
) van Ilva Heldoorn, en het was haar vader die ernaast liep.
Een buitenritje van een dik uur is mijn record en dat vond ik echt wel lang genoeg!
) was ik ook flink verbaasd... Tegenwoordig lopen ze er allebei super mee, zelf de kussens veranderen doen we niet omdat we er toch niet echt kijk op hebben. Naja, ik zie het wel als het níet goed ligt, maar om het dan zelf goed te gaan knutselen vind ik een beetje eng.