Deze ruiter is toch wel wat groter en het paard is rond de 1,45. En volledig in harmonie:
Als de balans goed is en de combi geslaagd, heerlijk toch ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lekker ding.
khOuuvnnjOuu schreef:D-ponys mogen ook met de paarden meerijden!! haha ziet er wel een beetje apart uit als je zoon ponyke ziet rond huppelen tussen de grote paarden maar toch!! dat je het even weet

)
sommigen denken dat het hetzelfde is als SGW

AnneOmie schreef:In de endurance maakt het plaatje idd niet uit. Tegen mijn wordt vaak gezegd dat ik ook te groot ben voor Omar... ik ben zelf 1.74 m en Omar is 1.57 m. Ik vind dat het prima past en niets mis mee met het plaatje. Ben wel recent 14 kg afgevallen omdat ik gewoon te zwaar werd en dan staat het idd niet zo mooi meer vind ik persoonlijk en voor Omar is het ook prettiger (voor foto's zie profiel).
Bij mij op stal willen ze me allemaal op een grote KWPN'er hebben want dat staat toch veeeeel mooier. Ik sta op een stal met 90 paarden waarvan de meesten dressuur rijden en totaal niets van endurance wetensommigen denken dat het hetzelfde is als SGW
![]()
Ik denk dat je met je 1.68 m prima op een pony van 1.42 m past en qua gewicht al helemaal.
Mooie ijslanders trouwens!
Qua gewicht kan het makkelijk, het plaatje was bij mij niet mooi. Kijk maar in mijn profiel, Daisy. Edit: Ik zie net dat ik niet echt duidelijke foto's van Daisy en mij in mijn profiel heb. Maar dat verschilt ook per pony en per persoon..... Toydoll schreef:Trouwens, als mensen zeggen dat jij te groot bent voor Omar zitten ze wel heel erg op een andere wereld. Vind jullie juist een goede combinatie....
Moet je nagaan dat ik met mijn 1.75 op een het halfbroertje van Omar van 1.45 prima rij haha!
Macho lijkt trouwens idd erg op Omar. Alleen de lengte dan niet
Hij toont wel groter dan 1.45 op de foto's!