Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sflj schreef:Jajajajaaaa!! Let op die snelle witte!! (dus je camera goed instellen, anders zie je alleen een witte streep!)
Pannenkoek schreef:Deze wedstrijd is wat betreft reistijd nog net te doen dus ik wil bij voldoende belangstelling een fotoreportage gaan maken.
Zijn er deelnemers die op de foto willen?
Pannenkoek

Eva1986 schreef:Hey
Ik zou meedoen aan de 113 km tweedaagse!! mijn klasse3 debuut,
maar mijn paardje is kreupel geraakt bij de laatste wedstrijd![]()
Wel balen want het lijkt me echt leuk een tweedaagse!
Maar iedereen die wel meedoet heel veel succes!!
Groetjes Eva
Wat rot joh!
Volgende keer beter!
(zelfs nu, met haar brakke pootjes, raced ze in de hoogste versnelling de wei wel 10x op en neer (samen met d'r vriendin, terwijl de rest staat toe te kijken))
.

susan schreef:lappielap echt over de kale duinen zul je wle niet gaan, daar mag je nml niet komen
ik start niet maar woon daar en het is mijn trainingsgebied, zaterdags moet ik werken en zondags ga ik wrs groomen

.
.Ik heb er echt al heel veel zin in. Qua grooms is het een beetje lastig. Iedereen is op vakantie. Maar gelukkig heb ik een lieve moeder die misschien een dagje terug komt van haar vakantie om mij te groomen.
. 't Zal in ieder geval allemaal wel goedkomen.
. Ik wil ook wel op de foto trouwens, Pannenkoek!
in die van mij passen maar 2 mensen!
)susan schreef:he pannenkoek je mag ook best met deze groom meerijden hoor
weet zeker dat mijn ruiters dat gen probleem vinden

carola schreef:Ik ben er ook als veterinair!

Pinacolada schreef:Wanneer komen startlijsten altijd voor endurances eigenlijk?
SuperSmurf schreef:Pannenkoek; jij komt zeker weten foto's maken toch? Onze fotograaf laat namelijk niets meer van zich horen....
Pannenkoek schreef:SuperSmurf schreef:Pannenkoek; jij komt zeker weten foto's maken toch? Onze fotograaf laat namelijk niets meer van zich horen....
Geen fotograaf, geen quads...... dat schiet niet op! Het enige wat kan gebeuren is dat ik 's morgens verdwaal want ik moet een eind rijden voor dat ik bij het DFW ben (bijna 300 meter!).
Ik zal er zijn.
Foto's DFW en directe omgeving; http://members.home.nl/rob.ravesteijn/Natuur/index.html
Pannenkoek![]()
(ik heb niets meer gehoord over het uitzetten van de route met de "noppenbrommer")
Nee, dat komt omdat we druk aan het discussieren waren of het kon of niet. En aangezien niemand van ons zo'n ding zal kunnen besturen, zul jij jezelf moeten opofferen
We hebben inmiddels 1 quad gelukkig, maar zou je het eventueel zien zitten om de route op vrijdag te controleren? Of werk je doordeweeks? ( dat kan natuurlijk ook nog! )