Het is geen wedstrijd, dus als het echt stikheet is lijkt me dat Desiree daar wel rekening mee houdt. Bovendien gaat het iets afkoelen Nog steeds warm, maar niet boven de 30 graden. Iig, dat voorspellen ze
27 word het zaterdag. Het zal wel puffen worden maar er zal idd wel rekening mee gehouden worden. Mijn paard heeft gek genoeg niet last van warmte, ik meer...
ja woestijnpaardjes! Laatst in de avond hitte gereden, mij kon je naderhand wegdragen en Arabel gaat gewoon nog even gek doen en rennen. Ze zweette niet eens..
het is een clinic en geen wedstrijd, dus alleen maar voordeel dat het zo warm is dan kunnen we gelijk goed oefenen met de warmte zonder dat het nog in wedstrijdverband is. Desiree zal ons super begleiden en maak me daar absoluut geen zorgen over. als we naar Dubai willen........ dan is het alleen maar gunstig dat het dit weer is hihi. kunnen onze scheurijzers gelijk een beetje aan het weer wennen.
Is het eigelijk ook de bedoeling dat er gegroomd wordt?
Ik zet Anouar denk ik gewoon vast aan de trailer als er geen mogelijkheid voor een paddock is. In de trailer is het vrezelijk warm en hij blijft toch wel netjes wachten
het is juist een hele mooie gelegenheid om onder dit soort weersomstandigheden te "trainen" en niet in wedstrijd verband. zal nog aan Desiree navragen over eventuele paddocks. nog 1 nachtje slapen en dan is het zover.... we hebben er ontzettend veel zin in
dit is een super trainingsmogelijkheid. veel vliegenspray meenemen er is geen mogelijkheid voor het maken van paddocks, but no worries. inprincipe staan ze niet al te lang op de wagen en bij de tijd dat wij terug komen is het al afgekoelt weltruste voor iedereen en tot morgen.
Geweldig! De enorme plensbui was heerlijk verkoelend Ik heb echt heel veel geleerd en het was gewoon heel gezellig. Ga nu douche en dan de foto's uploaden