Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

elanor schreef:Is het ook mogelijk hier als bezoeker gewoon eens een beetje rond te kijken?
Dit zit praktisch ´in de achtertuin´, en dat lijkt me wel heel leuk.
Kan ik ook m´n camera meenemen.

Jet schreef:Arjanne, leuk dat je met een kraampje staat, kom vast wel even bij je kijken!

Melina schreef:Ik heb mijn inschrijving ook op de post gedaan, ongeveer 1,5 week geleden... Ik hoop dat ik nog optijd ben
Match schreef:Melina schreef:Ik heb mijn inschrijving ook op de post gedaan, ongeveer 1,5 week geleden... Ik hoop dat ik nog optijd ben
Geef even je naam en achternaam dan kijk ik het even na!
Gilbey schreef:Zou je misschien voor mij ook willen kijken of de inschijving van Heleen Meijer met Floris (merens), kennismakings klasse, optijd binnen was.
Wij willen samen rijden en mijn inschijving is eerder de deur uit gegaan dan die van haar.
Alvast bedankt.
Melina schreef:Ik heb mijn inschrijving ook op de post gedaan, ongeveer 1,5 week geleden... Ik hoop dat ik nog optijd ben
Het lijkt me echt super! Ben nu 2 keer meegeweest als groom, maar nu mag ik zelf rijden! Ben benieuwd hoe het gaat, we moeten nog ff flink trainen deze maand, maar ik heb er iig onwijs veel zin in!