Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ruudjw schreef:.
Ken nog niemand die in de endurance helemaal into Anky stuff is.
Citaat:sinESappel schreef:
vele negatieve ervaringen van mensen met een boomlooszadel in de endurance sport
Is dat zo, heb ik nl. nog weinig van gemerkt, ook in dit topic niet!
Jorie schreef:Ruudjw schreef:.
Ken nog niemand die in de endurance helemaal into Anky stuff is.
Ik heb van Anky wat kledingstukken die juist erg geschikt zijn voor de endurance.........
![]()
Warm, snel droog, ademend en water/wind dicht.
Maar ja, ik ben ook een beetje prikker natuurlijk......
bella24 schreef:Citaat:sinESappel schreef:
vele negatieve ervaringen van mensen met een boomlooszadel in de endurance sport
Is dat zo, heb ik nl. nog weinig van gemerkt, ook in dit topic niet!
Ik wel! Ik heb ook over boomloos gedacht vooral vanwege het argument: "Makkelijk, past altijd". Maar toch besloten om vanwege verschillende negatieve verhalen over de slechte drukverdeling het bij een zadel met boom te houden. Op het endurance-forum staan diverse verhalen van mensen die vanaf lange klasse II problemen kregen met de boomloze zadels. Ongetwijfeld zal dit afhankelijk zijn van het paard en de ruiter maar ik zie ook niemand in klasse IV met een boomloos zadel rijden...
naiade schreef:maar mijn vraag is dus ook eigenlijk waar rijden die dan mee
krijg heel veel reacties in mijn topic over kn, kieffer, jc etc maar hun rijden daar toch niet mee in klasse IV???
Citaat:Wie zegt "makkelijk , past altijd" heeft zich sowieso nauwelijks (niet....) in boomloos verdiept en dan kan ik me voorstellen dat er problemen komen
pmarena schreef:Geen1 zadel kan perfect werken op elk paard en in elke situatie , je zult toch moeten zoeken naar het zadel dat jouw en je paard het beste "past"