. Ik heb er nu al weer helemaal zin in! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb er nu al weer helemaal zin in! Jet schreef:Die van mij is woensdag op de bus gegaan, dus ik hoopd at je die al hebt en erbij hebt geteld. Ik heb er nu al weer helemaal zin in!
. Voorletters M.S., roepnaam Jet, nou ja, gek dat dat niet is ingevuld......
MisterMulan schreef:Ik heb me ook ingeschreven,via de post.
is mijn inschrijving ook correct?
Ik doe het nml ook voor de eerste keer,en mijn startkaart wel aangevraagd,maar ook nog niet binnen.
. Ik had het mailformulier ingevuld en uitgeprint, volgende keer doe ik wel het slakkenpost formulier, dat gaat volgens mij wel goed....... Hier was het formulier al gedeeltelijk ingevuld en heb ik dus niet verder gekeken naar mijn eigen gegevens..... Mordysh schreef:MisterMulan schreef:Ik heb me ook ingeschreven,via de post.
is mijn inschrijving ook correct?
Ik doe het nml ook voor de eerste keer,en mijn startkaart wel aangevraagd,maar ook nog niet binnen.
PB maar want via je bokt naam weet ik het niet!
vicky schreef:ik hoop dat mijne goed is aangekomen verzenden ging beetje vaag hoefde bijna niks in te vullen klopt dat?
ik ben lidnummer 544
Nandoman schreef:Aan de organisatie van de rit:
Hebben jullie de route nog gereden en de hekken geteld die we onderweg tegenkomen?
En staan de hekken open of moet je dat zelf doen? Als ze dicht zijn moet ik even gaan oefenen op de hekken hier!
Maar begrijp wel dat de koetjes niet weg mogen lopen
Is best lekker, even je benen strekken.
ElCamino schreef:@nandoman: ik schrijf me in, zie wel hoe het met Chico afloopt.. kan me altijd terugtrekken
Citaat:Enne: ik open de hekken vanaf het paard voor je !!!!!
Mordysh schreef:vicky schreef:ik hoop dat mijne goed is aangekomen verzenden ging beetje vaag hoefde bijna niks in te vullen klopt dat?
ik ben lidnummer 544
Ik heb niets binnen nog....
Even voor iedereen: kijk je formulier goed na. Bij een aantla mensen heb ik sommige gegevens (zoals woonplaats of naam) niet volledig en dat gaat een hoop extra werk kosten!