Laui! schreef:Karin: die eerste groom-ervaring van jou was mijn eerste klasse 2 met Plien, dat was echt heet
Klopt helemaal, jullie waren flink aan het afzien en weet je wat ik dacht? 'Dat wil ik oooook!'

samararany schreef:tja,ik kwam er door mijn moeder want ik was al van jongs af aan minigroom dus mijn moeder vroeg toen ik ongeveer negen en een half was of ik zin had om ook endurance te gaan rijden.
Dat heb ik gezien toen ik voor Laui groomde in Austerlitz. Jouw moeder reed daar toen ook en jij groomde haar. Als ik even terugreken... was jij toen 6 of 7 jaar. Dat vond ik zo lief, zo'n klein meisje dat haar moeder hielp om de wedstrijd goed uit te rijden! Jullie hebben daarna ook nog een hele tijd met een foto op de voorplaat van de Her&DER gestaan.

Foto is toen door Jan Kan gemaakt. Dat was ook onwijs mooi, wij (paps op Kuul, ik op Plien) kwamen aangescheurd, en hij had een supermooie foto gemaakt. Stonden we daar in de vetgate, zegt hij ineens: 'Is dat Voltrack?' Ik viel echt om van verbazing. Hij had Plien als veulen gezien (en gefotografeerd), hem jaren niet gezien, en als volwassen paard herkende hij m zó. Nu snap ik dat wel, 't is nogal een karakteristiek beest, maar op dat moment leken alle arabiertjes voor mij nog als 2 druppels water op elkaar.
. De foto stond op de omslag in 2002 volgens mij, waarschijnlijk weet hij dan ook nog wel welke foto het was.