wat voor dekje voor endurance?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jorie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:50

Whispertje schreef:
ik weet niet, ik zou denken dat ze bij fjorden sneller zouden schuiven dan bij warmbloeden, want daar zijn ze immers voor gemaakt, maar ze blijven bij mij prima liggen.. heel raar ..

En ik heb 2 KWPNers waarbij dus bij de 1 ook gaat schuiven!!! Dus die theorie gaat ook niet op, nee!!

Mendi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 14:58

Is het nog de moeite om een polypad rechtstreeks in Engeland te bestellen?

http://www.horsingaroundsaddlery.co.uk/ ... -pp10.html

Deze zou dan 36 euro kosten (hier in Nederland rond de 50 euro, iets meer zelfs). Iemand dit al gedaan?
Het leuke van deze pads vind ik dat je ze in je "eigen" kleur kan bestellen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 15:06

Volgens mij zijn mensen dus zeer tevreden over die Polypads. Zag dat ze ook polypads voor onder een westernzadel hadden. Iemand ervaring mee?

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 15:26

Nandoman, dat hangt van de verzendkosten af denk ik.

Ik heb ze bij Goedhard besteld, ook in mijn eigen kleuren, en die hebben de bestelling weer rechtstreeks in Engeland geplaatst. Dus op zich dezelfde weg, maar dan met een winkel ertussen. Is overigens alweer een jaartje of twee-drie geleden.

Ganna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 16:04

Ik denk dat het er ook erg aan ligt hoe je zadel op je paard ligt. Bij mijn Massimo singel ik nooit aan, vergeet ik en vind ik ook niet nodig, ik maak mijn dekjes (gewone simpele van katoen) nooit vast met de lusjes voor aan je singelstoten of die om je singel gaan, en mijn dekjes schuiven nooit.