Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

griebels schreef:Goh, net een mailtje van de KNHS ontvangen. Ik zou weer eens niet klasse 2 startgerechtigd zijn
Wanneer gaan hun daar nu eens de administratie goed bijhouden. Ik heb nu al 2x alle gegevens van mijn 3 goed uitgereden klasse 1 ritten naar hun toegezonden!!! Ik word hier zo moe van hè...
: ze zouden dat idd goed bij moeten houden! Waarom heb je de gegevens dan zelf nog moeten toesturen naar KNHS? Wat een gezeur zeg 
leuk naam genootje!
Lhundol schreef:
Ik heet ook Vicky, haha! En denk dat ik de enige ben met Goldfinger als achternaam. dit staat er bij mij:
75. 11:44 Goldfinger, Vicky Hilversum Keller Queen Draver 12 Merrie n.b.
jij bent denk ik 77:
77 11:46 Larsen, Vicky Noordwijk Larena Lusitano 6Merrie n.b.
Leuk dat je een lusitano hebt!
AnneOmie schreef:griebels schreef:Goh, net een mailtje van de KNHS ontvangen. Ik zou weer eens niet klasse 2 startgerechtigd zijn
Wanneer gaan hun daar nu eens de administratie goed bijhouden. Ik heb nu al 2x alle gegevens van mijn 3 goed uitgereden klasse 1 ritten naar hun toegezonden!!! Ik word hier zo moe van hè...
Hoe kan dat nou weer: ze zouden dat idd goed bij moeten houden! Waarom heb je de gegevens dan zelf nog moeten toesturen naar KNHS? Wat een gezeur zeg
Ik ga thuis even al jullie startnummers opschrijven
griebels schreef:Goh, net een mailtje van de KNHS ontvangen. Ik zou weer eens niet klasse 2 startgerechtigd zijn
Half 9 of zo.
Djilan schreef:griebels schreef:Goh, net een mailtje van de KNHS ontvangen. Ik zou weer eens niet klasse 2 startgerechtigd zijn
Haha, dus jij niet, Liekie wel en daarom mocht ik wel klasse II op hem starten?
Vááág!
ieris schreef:Hoe is jou paard met andere paarden?

Anouar15 schreef:Ik rij alleen. Ik zou met Mary (buurvrouw van bokt) rijden, maar haar paard loopt niet goed