Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geeek schreef:
lage vuursche vind ik niet erg dat die er niet meer iswas vorig jaar echt een kl.... wedstrijd!
), helaas kan dat dus niet
. (Ik heb zelf geen trailer; en dit was mooi dicht bij) IngridM schreef:ik verzorg/rijd maddox alweer bijna een jaar (zie profiel) en ik ga in holten waarschijnlijk m'n debuut maken (als m'n bekken zulke lange ritten aankan)
Karin schreef:Groesbeek is een nieuwe op de kalender. Ik gok dat-ie vrij heuvelachtig is. Hij is wel alleen voor klasse 2 en 3 trouwens...
Als je paard iedere dag iig een uur wordt gereden, dan moet je een rit van 30 km wel met de minimum snelheid kunnen halen ja. Dan heb je het dus alleen over de conditie. Je kunt daarnaast pezen bijvoorbeeld trainen door over de harde weg te stappen. Het is IMO ook wel van belang dat je paard niet alleen in de bak wordt getraind, dan is de overgang naar een bos zo groot.
Mayo schreef:Ik wil graag aan de volgende wedstrijden meedoen:
Kootwijkerbroek I 20 maart 36 km
Austerlitz 10 april 26 km
Kootwijk 23 april 31 km
Sprengenrit (Laag Soeren) 1 mei 38 km
Onstwedde 18 juni 30 km
Kootwijkerbroek II 21 aug 35 km
Holterberg 3 sep 38 km
Katwijk (nr 10!) 8 okt 26 km
Maar wat zijn de leukste? Want voor Kasje vindt ik het nogal pittig om ze allemaal te gaan starten.
Ik start sowieso Austerlitz en Holterberg en de rest moet ik nog beslissen. Dus iemand tips?