Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik ben dan aan het galopperen en dan struikelt hij wel eens. Maar dat doet ie alleen als ik op de hoefslag galopperen. Zodra ik hem bv op een volte aan het werk zet let ie inderdaad meer op en struikelt ie niet (tenminste kan het me niet herinneren dat ie het dan doet). Ik hoop dat we snel kunnen verhuizen, zodat ik met 5 minuten stappen in het bos ben. Nu moet ik altijd met de trailer en kost me gewoon te veel tijd. Hmmm, als die schokken met peesbeschermers erger zijn dan zonder, dan rijd ik maar bloot. Volgend seizoen hoop ik verhuisd te zijn (de onderhandelingen vorderen gestaag) en dan kan ik gerichter trainen. Heleen1 schreef:Nienke, rijd jij eigenlijk ook in Katwijk en welke klasse doe je? Ben wel nieuwsgierig. Wie weet doe ik nog leuke contacten op waarvan ik veel kan leren. Ben natuurlijk nog maar een groentje en mijn paardje ook (hoewel niet qua leeftijd...16 jaar)
Jorie schreef:Hoe kom jij aan de paarse helm trouwens??
Ik vind jou paarse chaps ook
Helaas zijn er nog geen paarse podiums
Ik laat misschien nog wel Mirogrant met eronder ImmigrantxDroomwals erop borduren
En ik weet nu al wat mijn vader zegt als ik over scheren ook maar begin. (afgezien van de kosten al dus.) Maar als hij een keer meegaat zal hij zien dat hij het met vacht zwaarder heeft dus dat het in het voorjaar misschien wel handig is om zo'n halsborstmodelgevalletje te doen... hoop ik. IngridM schreef:VRAAGJE; is die mevrouw Jeannette ook op een andere manier dan via haar e-mail te bereiken ? Heb mailtje gestuurd dat ik een inschrijfformulier wilde voor Manon, maar ze leest hem duidelijk niet dagelijks.......
Daar staat ie als je bij seizoen 2004 bent gewoon in het menu links, dan kan je 'm invullen en uitprinten?

) ik hoop dat het niet zulk mooi weer is! Wind werkt gelukkig verkoelend, regen is wel extreem, zo erg hoeft het ook weer niet, maar het hoeft van mij zeker geen warm weer te zijn! Die vacht is helaas al warm genoeg...
. Maar het hielp wel, hij loopt nu weer gewoon door (niet te langzaam en niet te hard). Heleen1 schreef:Hee Manon. Ik ken je dan wel nog niet persoonlijk, maar als je weer met je paard naar de Ardennen gaat zouden we dan samen kunnen? Zou voor Lyngvi zeker ook een goede training zijn! Hihi, vandaag had ie bedacht om maar helemaal niet meer te lopen (terwijl ik les heb omdat hij vroeger ervandoor ging...). Uiteindelijk toch maar een zweep erbij gepakt en die laten zien als ie niet op mijn been reageerde. De eerste keer schrok hij zich lam. Maar het hielp wel, hij loopt nu weer gewoon door (niet te langzaam en niet te hard).