Endurance Holterberg (4/9)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 17:00

Jaaaah ik ga mazzeltje groomen!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:47

Jurga schreef:
Jaaaah ik ga mazzeltje groomen!

hoi hoi hoi!!!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 19:59

Maarten schreef:
Wauwie Haha! Wat een hoop enthousiastelingen weer voor Holten Haha! Dit gaat weer erg gezellig worden. Ik heb er weer ontzettend veel zin in Party!! Voor mijn gevoel was het gisteren dat ik samen met mijn ouders de route heb uitgezet, maar nu zijn we al weer bijna een jaar verder. We gaan er weer een leuke dag van maken Lachen

Val dood, leef jij ook nog??????? OK dan! Haha!

Vandaag mijn inschrijving voor klasse 2 op de bus gedaan dus ben weer van de partij!!!

Maken jullie onder weg weer foto's??? (hint, hint, zie profiel!!!)

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:53

Ik heb nu al vet veel zin erin!! Hier kijk ik al een jaar naar uit en nu dan eindelijk...! Haha! Ik heb het opgaveformulier vanavond op de bus gedaan! Hyper!

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 23:28

Jaaaaa ik doe ook mee met de kennismakingsklasse. Heb me nog niet opgegeven... en grooms heb ik nog niet .... Bloos

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 06:40

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 06:58

Aangezien ik gisteren met Karin in Holten heb gereden, ben ik ook enthousiast geworden. Ik moet nog wel even ruzie zoeken met t KWPN want die zouden een nieuw paspoort opsturen en dat wil niet echt werken geloof ik. Die moet ik toch echt hebben. Ik ga ze even bellen vandaag en als alles op tijd is, doe ik ook mee. Voor de eerste keer maar die 28 km dan Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 07:10

Leuk dat je besloten hebt om ook mee te doen, Manon! En die 28 km moeten jullie zeker kunnen!

't Wordt lekker druk met Bokkers straks op die Holterberg! Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 08:35

Dat wordt zeker druk! Haha! Ik vraag me af hoeveel bokkers van plan zijn om mee te doen en hoeveel hebben zich al hebben ingeschreven Haha! Vorig jaar waren het er al veel en volgens mij heb ik niet iedereen ontmoet. Misschien wel ongemerkt, maar dat telt niet Haha! Ik zal dit jaar net als vorig jaar weer door het veld crossen met mijn auto om de route te controleren, dit kan dus betekenen dat ik jullie wel eens op de zandpaden tegen kan komen. Ik rijd in een groene Mazda met een bordje 'Organisatie' tegen de voorruit geplakt Haha! je zult me op de gekste plekken tegenkomen. Soms kan het wel eens smal zijn, wees dan niet verbaasd of misschien zelfs verontwaardigd Haha! Ik zorg er namelijk voor dat de aanwijzingen voor de route goed blijven staan, zodat jullie niet verdwalen. Ik ben, zoals dat netjes heet, route-commissaris Haha! Ik zal altijd netjes zwaaien!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 08:38

Maarten, ik rij je dan gewoon omver Schijnheilig Haha!

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:37

Maarten, ik heb me al ingeschreven en ik zal netjes terugzwaaien .

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:00

Kan elke bokker geen etiketje met het bokt logo op zn hesje of cap plakken? is makkelijk herkennen! Clown

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:37

Toch even alle profielen bestuderen en de foto's goed in je hoofd opslaan, he... Tong uitsteken

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:55

Haha Roskur jou herken ik wel aan je rijbroek Tong uitsteken

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:25

Ik wil ook Holterberg klasse 1 starten maar zoek vervoer vanuit het Gooi, iemand met wie ik mee kan rijden?? Of iemand die een trailer met paard voor me kan trekken??? Als ik mee kan doen zijn Miro en ik herkenbaar aan paars hoofdstel, paars schabrak en paarse helm Knipoog

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:40

M'n paard is overigens ook best duidelijk hoor Merens. Haha! En dan kom ik dus ook nog aan met 2 ijslanders tegelijk... Lachen

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:43

Mijn pony heeft een zwarte pad met een bruin westernzadel en een bruin westernhoofdstel met een hackamore erin. En lange zwarte manen in vlechten.

En ik heb een beige rijbroek aan met blauwe Dr. Martens schoenen. En lang rood/blond haar in een vlecht Haha! .

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:32

Mijn inschrijfformulier klasse II gaat ook op de post. 56 km. in een rustig tempo moet over 5 weken goed te doen zijn voor Salty.

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:16

Ohja Roskur jou ga ik wel herkennen aan je paardje! Apart keurtje!

Mij herkennen jullie ook zo: zwart paardje met duivels rood hoofdstel+dekje! Ikzelf zal ook in het zwart-rood gekleed gaan!

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 19:59

Jippie!!! Paspoort binnen! Ik ga meedoen. Zeker weten dat Ingrid me wel wil groomen en dan moet ik alleen nog gezelschap voor haar zoeken. Iemand die mee wil vanuit Rotterdam en omgeving?

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:42

AnjaKos schreef:
Als ik mee kan doen zijn Miro en ik herkenbaar aan paars hoofdstel, paars schabrak en paarse helm Knipoog

Niet te verwarren met mij, want ik heb ook alles paars. Ik start klasse 2. Maar waar heb jij de paarse cap vandaan???

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 05:47

Merens schreef:
:wave:
Jaaaaa ik doe ook mee met de kennismakingsklasse. Heb me nog niet opgegeven... en grooms heb ik nog niet .... Bloos

Umm... had jij geen tweepaardstrailer? Ik wil graag rijden maar heb geen trailerauto dat weekend...

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 09:00

ArwenLune schreef:
Umm... had jij geen tweepaardstrailer? Ik wil graag rijden maar heb geen trailerauto dat weekend...

Ja ik heb wel een 2paards, maar Domi kan alleen alleen in de trailer want anders valt ze op de grond. Echt heel zielig. We zijn nu zo ver dat ze sinds een maandje wel de trailer ingaat (was je anders uren mee bezig), en in d'r eentje overeind kan blijven staan.

Helaas anders was het gezellig geweest!

PS ik doe ook alleen mee als paps niet moet werken dat weekend, dat gaat ie nu nakijken.... anders heb ik hetzelfde probleem

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 10:19

Merens schreef:
Ohja Roskur jou ga ik wel herkennen aan je paardje! Apart keurtje!

Mij herkennen jullie ook zo: zwart paardje met duivels rood hoofdstel+dekje! Ikzelf zal ook in het zwart-rood gekleed gaan!

Ieee! Waar heb je dat in vredesnaam vandaan? Duivels rood as in, felrood of echt iets meer 'crimson'? Ik zoek al eeuwen dieprood, maar heb het ondertussen opgegeven. (en heb ondertussen een heel assortiment bordeaux rood Tong uitsteken mooi rood is niet lelijk...)

edit: Ik zie net in je profiel dat het toch meer helder / fel rood is... Knipoog Zou ik wel mooi vinden, en als ik een zwart paardje had, had ik zeker weten een fel rood en een fel geel dekje gekocht ervoor! Omdat Roskur zelf al wat roodbruin / grijsbruin (winter) is, zal het bij hem niet zo goed passen ben ik bang... Scheve mond

Hmm, ik ga hopelijk samen met Irsa EN Heleen1 starten... Er doen nooit zoveel ijsco's mee dus het leek me wel leuk om dan met drie ijslandertjes tegelijk te starten. (nou ja, ijslandertjes... een van 1.43 als ik het goed heb Irsa?, een van 1.40, nl mijn Rossyman, en die van Heleen is denk ik net ietsje kleiner maar ook best groot voor een ijsco)

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 23:23

Ik ben er wel eindelijk, na al die jaren.... maar start (of groom) niet Knipoog