Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maarten schreef:WauwieWat een hoop enthousiastelingen weer voor Holten
Dit gaat weer erg gezellig worden. Ik heb er weer ontzettend veel zin in
Voor mijn gevoel was het gisteren dat ik samen met mijn ouders de route heb uitgezet, maar nu zijn we al weer bijna een jaar verder. We gaan er weer een leuke dag van maken

Ik vraag me af hoeveel bokkers van plan zijn om mee te doen en hoeveel hebben zich al hebben ingeschreven
Vorig jaar waren het er al veel en volgens mij heb ik niet iedereen ontmoet. Misschien wel ongemerkt, maar dat telt niet
Ik zal dit jaar net als vorig jaar weer door het veld crossen met mijn auto om de route te controleren, dit kan dus betekenen dat ik jullie wel eens op de zandpaden tegen kan komen. Ik rijd in een groene Mazda met een bordje 'Organisatie' tegen de voorruit geplakt
je zult me op de gekste plekken tegenkomen. Soms kan het wel eens smal zijn, wees dan niet verbaasd of misschien zelfs verontwaardigd
Ik zorg er namelijk voor dat de aanwijzingen voor de route goed blijven staan, zodat jullie niet verdwalen. Ik ben, zoals dat netjes heet, route-commissaris
Ik zal altijd netjes zwaaien!
ArwenLune schreef:Umm... had jij geen tweepaardstrailer? Ik wil graag rijden maar heb geen trailerauto dat weekend...
Merens schreef:Ohja Roskur jou ga ik wel herkennen aan je paardje! Apart keurtje!
Mij herkennen jullie ook zo: zwart paardje met duivels rood hoofdstel+dekje! Ikzelf zal ook in het zwart-rood gekleed gaan!
mooi rood is niet lelijk...)
Zou ik wel mooi vinden, en als ik een zwart paardje had, had ik zeker weten een fel rood en een fel geel dekje gekocht ervoor! Omdat Roskur zelf al wat roodbruin / grijsbruin (winter) is, zal het bij hem niet zo goed passen ben ik bang...