Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Michelle_S schreef:xxCYNNxx schreef:top, zou echt heel gaaf zijn als Jet toch weer de endurance in kan. Kom ik je vast nog wel eens tegen in de klasse 1
Lijkt me gezellig!!kunnen we ff kletsen onderweg!
Ilse_123 schreef:Ik maak elk jaar trouw een lijstje en van die wedstrijd rijd ik dan misschien eentje. Zo ben ik vorig jaar wel onverwachts naar DFW gegaan, en ondanks dat het ver weg was denk ik dat ik die nog een keer ga doen, was echt heel erg leuk.
Ik wil wel gelijk in maart beginnen, maar met wat dat weet ik nog niet helemaal. Ligt er ook een beetje aan hoe fanatiek we door kunnen in de winter. Ik ga wel proberen om vrij vlotjes een klasse 3 te kunnen starten, ik baal nog steeds heel erg van ons mislukte debuut vorig jaar.
De veluwe marathon staat ook op mijn lijstje, lijkt me super leuk!
PaulineS schreef:Is de Eifel Blick Distanz. Heb begrepen dat je min 40 moet zijn om mee te doen. Is 2 dagen 40 km. Wel in de heuvels van de Eifel, dus pittig parcours. Lisette heeft m vorig jaar gereden en we denken erover om m dit jaar samen te rijden. https://distanzreiten.com/ritt/6-Eifel- ... tanz-2018/
PaulineS schreef:Is de Eifel Blick Distanz. Heb begrepen dat je min 40 moet zijn om mee te doen. Is 2 dagen 40 km. Wel in de heuvels van de Eifel, dus pittig parcours. Lisette heeft m vorig jaar gereden en we denken erover om m dit jaar samen te rijden. https://distanzreiten.com/ritt/6-Eifel- ... tanz-2018/
jael89 schreef:Toen ik net begon had ik ook geen vervoer (en ook het geld niet om een auto+ trailer te huren). Een mede endurance ruiter was toen zo lief om mij regelmatig mee te nemen (waar ik haar nog steeds ontzettend dankbaar voor ben!). Toen ik later iets meer geld had huurde ik soms een auto bij MyWheels, daar kun je heel goedkoop auto's huren!
zoutenootjes schreef:Toen ik jaren geleden begon met mijn eerste paard had ik ook geen auto en geen trailer. Ik huurde een vrachtwagentje met chauffeur, of reed mee met een grotere vrachtwagen die we als groep huurden. Later viel de groep uit elkaar, en de vrachtwagen werd verkocht.
De eerste tijd dat ik met mijn tweede paard startte huurde ik een trailer met auto, of een kleine vrachtwagen. Was wel wat geld, maar ik ben heel kalm aan gaan starten. Twee keer in dat jaar. Later kwam er een goede trekauto en nu een kleine trailer.
ieris schreef:Hoi Laura
Leuk dat je nu zelf een paardje hebt en dat je Endurance wedstrijden wilt gaan rijden.
Ik heb ook hetzelfde probleem als jou, geen auto en trailer, maar dit jaar heb ik er vier keer een gehuurd.
Vind het wel lastig dat de trailer op een ander adres af te halen is als de auto.
Ben altijd aan het stressen na de wedstrijd om de auto en trailer weer op tijd terug te krijgen.
Zal blij zijn als ik ooit eigen vervoer heb.
Ik woon nu nabij Apeldoorn op de veluwe, dus aan training locaties geen gebrek.
Heb voorheen altijd bij Nijmegen gewoond.
Tegen over mij woonde ook een Endurance ruiter die nu nog vrij actief is.
Anthonie Koolen heet hij uit Heumen, misschien kun je eens bij hem informeren.
Welke wedstrijden wil je dit jaar gaan rijden?
Ik zag ook een tweepaards vrachtwagen te huur, en als ik dan vlak langs Nijmegen kom zou ik jou op kunnen pikken, scheelt weer de helft in kosten als we samen huren!
Ik wil in ieder geval Ysselstijn doen en de rest kijk ik nog aan.
scooby09 schreef:Evt paarden taxi huren misschien ook nog een optie..?
Lastig ijkt me dat geen vervoer te hebben.