Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
RivellaLight schreef:Ik ga voor het eerst klasse 1 starten. In maart KWB gereden (impulsrubriek) en nu toch maar voor het echie meedoen![]()
Ik rij samen met mellamoshan hier op bokt! We hebben allebei een nakomeling van Voice, dus dat wordt weer een gezellige rit met onze halfbroer en -zus
De paden zien er nat uit op de vorige pagina, maar kan de komende tijd nog goed opdrogen. Volgens de voorspellingen heerlijk voorjaarsweertje
Hoewel dat wel een stuk is wat altijd nat is eigenlijk, dat heeft gewoon echt veel tijd nodig om te drogen. Maar zo erg dat je echt meer dan een paar tientallen meters moet stappen is het nergens! Nog maar 1,5 week, zin in!
Chouchou schreef:Zo nat als op de vorige pagina is het nu ook al niet meerHoewel dat wel een stuk is wat altijd nat is eigenlijk, dat heeft gewoon echt veel tijd nodig om te drogen. Maar zo erg dat je echt meer dan een paar tientallen meters moet stappen is het nergens! Nog maar 1,5 week, zin in!
Oehhh zo spannend nog even en het is zover aaaaaaaaaaaaaaaaahhhh
, voor het eerst nu écht vroeg uit de veren
liberty schreef:Ik heb mij samen met een stalgenootje zojuist ingeschreven in de klasse 0 op zondag. Ben benieuwd, geloof dat mijn laatste endurancewedstrijd in 2000 was... Zal vast wel een en ander veranderd zijn. Is er bij klasse 0 tussendoor een controle van hartslag?
Heb wel de laatste tijd mendurance gereden, maar dat is ook weer een tikkeltje anders. liberty schreef:Ik heb mij samen met een stalgenootje zojuist ingeschreven in de klasse 0 op zondag. Ben benieuwd, geloof dat mijn laatste endurancewedstrijd in 2000 was... Zal vast wel een en ander veranderd zijn. Is er bij klasse 0 tussendoor een controle van hartslag?
, ja er is heeeeeel veel veranderd.