Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
melody7 schreef:Haha Nathalie ik pb je wel even!![]()
Freakish, ik heb geen vervoer. Maar met vervoer zou ik het ook niet aandurven, ze heeft ooit 2 of 3 keer op een trailer gestaan (Hierheen en een keer voor een dekhengst) en is absoluut geen makkelijk paard. Ik denk dat ze echt compleet flipt als ik haar mee neem naar zo'n groep paarden, dat is gewoon wat te veel voor haar..
Het is echt een geweldig beest hoor, ze kan er ook niks aan doen.. Ze staat al vanaf haar 3e alleen dus ze kent het gewoon niet en daardoor reageert ze heel heftig. LukieBradley schreef:Zeg mevrouw blingh waarom zeg jij dat niet even tegen mij![]()
Als er iets is want mijn stinkerd leuk vind en goed kan is het dat wel zeg!
Vind het al zo ontzettend jammer dat het bij de duiksehoef niet meer is want we keken er echt naar uit!
Plus sana wil denk Ik best naar haar geboorteplaats!
Blingh schreef:LET OP: Ik laat het pas doorgaan bij minimaal 20 deelnemers per dag omdat de kosten anders te hoog worden!!
Zaterdag
_helga_ - Helga - leenpaard Djoke
Blingh - Cimmy - Rogan
Speurneusc - Carola - Mercedes
_Kyarah - Kyarah - Abel
freakish1977 - Andrea - Ballyheigue
jansje73 - Janneke
xMercury - - Dakary
druppeltje
Lukiebradley - Nathalie - Sana
splenius - Di -
Ginnybjalla
Brit - laila
Femke - Mila
Jonore - Fonz
Zondag
Michellkuh
Michellkuh schreef:Heb veel familie in Tilburg, vandaar dat ik dacht dat mijn vader het wel deed. Hier in de buurt doen ze zkiets niet
Vind het leuker om iets helemaal te doen!