Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Moos99 schreef:Iemand enig idee wat het adres is van GP2? Ik wil mijn moeder hierheen sturen maar ze werkt met navigatie. Ik zie wel uitleg hoe je er vanaf GP1 komt, maar niet gewoon vanaf het parkeerterrein. Ik zie dat je een zandpad in moet op de bakelsedijk, maar wat is dan precies het adres.
friesam schreef:Moos99 schreef:Iemand enig idee wat het adres is van GP2? Ik wil mijn moeder hierheen sturen maar ze werkt met navigatie. Ik zie wel uitleg hoe je er vanaf GP1 komt, maar niet gewoon vanaf het parkeerterrein. Ik zie dat je een zandpad in moet op de bakelsedijk, maar wat is dan precies het adres.
Ik doe dan wel niet mee ik rij wel heel veel met mijn paard in dit bos.
Het zandpad heeft geen "adres" en geen straatnaam. Maar vanaf de Bakelsedijk kan je het punt wel zien liggen. (tenminste vorig jaar).
Veel plezier allemaal!

Was erg leuk, heb nog een berg foto's die zal ik asap ergens neer planten. Gaat 'm vanavond niet meer worden...
, waarschijnlijk andere snede hooi gehad, geen wonder dat hij niet 100% fit was gisteren. 

Was eerste wedstrijd voor het paard, en hij vond alles best spannend, maar hij leert zo snel! Vond de waterkar halverwege doodeng, maar uiteindelijk durfde hij er toch heen en heeft zelfs nog gedronken. Ook alle omgezaagde stapels bomen, huizen, hopen zand, plassen etc. waren eng, maar hij is heel dapper in zijn eentje overal langsgegaan. Was bang dat ik hem misschien niet kon houden en hij overal achteraan zou vliegen, maar hij liet andere paarden netjes inhalen
Helaas is hij niet van mij, ik hoop dat zijn eigenaar hem nog lang niet terug wil

En stond beide kanten op te fotograferen (5 & 15km op de zwarte route).
Kan gebeuren! Je was gewoon druk haha.